Binnenkort 5000 geregistreerde accounts op het Pf

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Binnenkort 5000 geregistreerde accounts op het Pf

• Maker
    Discussie
  • Sedert de oprichting van het Porscheforum.be zijn er al 4999 accounts aangemaakt .
    Wat een geweldig succes is .Het mooie is dat er nog elke dag mensen zich hier aanmelden en registreren . :up:
    Deze avond is er een Forumtreffen bij onze moderator Cabrio Wim in Hulst en misschien krijgen we te lezen dat op dat ogenblik het 5000ste lid zich heeft geregistreerd .
    Kunnen we een feestje bouwen . :drink: .

Vanwege het Porscheforum.be een dank aan alle geregistreerde leden . :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Proficiat !
      Het forum blijft maar groeien .

0

OK, wie heeft zich geregistreerd met 6Kmember?? :sarcastisch :mrgreen: :up:

0

Wie word nummer 6000?
          1000 extra leden op 14 maand 😯

0

Ben geregistreerd op dit forum begin 2003 als ik het goed heb.
            Toen jaren later het 3000ste forumlid :first: in aantocht was had ik een voorstel 🙂 Als elk lid tot dan (in 2003) 20 eurokes stort :what: kan het 3000ste lid zich een porscheke aanschaffen.Wel geestige reakties toen maar niet massaal of wat had je gedacht. :sarcastisch

0

Ik lees dit nu pas,

Er wordt blijkbaar champagne weggegeven aan het 5000e lid :relaxman:
              Waar kan ik deze komen afhalen? :happydance: :happydance:

0

Is de moppendoos leeg? 😆 😉

0
                PB

[quote=”mcklusky” post=146360]wel straf er zijn nu leden die niet online kunnen terwijl ik wel online kan en kan posten, nog iemand probs ?[/quote]

Ik heb ook probs om iets te posten, maar dat ligt niet aan de server. :mrgreen: 😉 :drink:

0

en wat lees ik net op de telex:

de servers van het hostingbedrijf Versio.nl en one.com worden op dit moment aangevallen met DDOS. De website noodweer.be + vele andere websites ondervinden hier problemen door. Het bedrijf stelt momenteel alles in het werk om deze aanval te stoppen. Hopelijk zijn wij snel terug online, maar dat ligt natuurlijk buiten onze wil. Bedankt voor het wachten !

0

one is naar cab 88 aan t zoeken en met backups aan t spelen, MAAR mijn aanpassing werd goed bevonden… oef…

0

Super traag .

0

En hupla! :salut: :first:

0

Vlug nog iets posten zodat ik weer ongecensureerd mijn goesting kan/mag zeggen.
                            De eerste 3 posts moeten blijkbaar goedgekeurd worden voor ze op’t net verschijnen.. 🙂

0

wel straf er zijn nu leden die niet online kunnen terwijl ik wel online kan en kan posten, nog iemand probs ?

0

[quote=”cab 88″ post=146344][quote=”Mushroom” post=146330]Tja, zo kunnen we wel bezig BLIJVEN! ;)[/quote]

ik ben blijkbaar na 10 jaar en x aantal posts spoorloos…
                                Heb me nu een nieuw profiel aangemaakt…

…in de hoop de 5000ste te zijn hé 😉
                                Alles voor die fles champagne die Mcklusky geeft bij 5000 :-)[/quote]
                                Cab 88 en de geheimzinnige verdwijntruc! :respect2: 8)

0

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.