Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › BIV Boxster 2.5
- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door Bas.
-
laat je niet afwimpelen met die vervaltermijn. ze hebben immers je bezwaar de vorige keer onterecht afgewezen.
heb even naar de dienst gebeld en gesproken met de mevrouw die mijn laatste dossier behandeld (en een positief antwoord heeft gegeven 🙂 ) heeft; Ze kan over mijn vorig dossier van vorig jaar niet beslissen, maar ze zei me wel dat ze een bezwaarschrift aanneemt als de co2-waarde op het gelijkvormigheidsattest EN/OF op een origineel papier van de invoerder staat (wat dus in mijn geval was).en ze begreep zelf niet waarom haar collega dat bezwaarschrift en bewijs geweigerd/genegeerd had Maandag weet ik meer want hij was nu met vakantie.. wordt vervolgd (hopelijk met goed nieuws 🙂 )
net even met de man gebeld die vorig jaar mijn dossier behandeld had, en zonder er lang over na te denken, heb ik gelijk gekregen.. Hij zei dat sinds enkele maanden ze een bewijs van de hoofdzetel ook aanvaarden. ik moest zelfs niks meer opsturen, hij ging zelf een aanvraag doen om herziening met bijhorende herberekening.. heeeeeel erg bedankt allemaal op dit forum, nu ga ik nog meer genieten van mijn boxster 🙂
ja, volgende week zou ik al een brief in de bus moeten krijgen. nog es dikke merci he !!!
zonder enige verplichting maar ik voel toch dat er een forumdonatie in de maak is :respect2:
[quote=”figges” post=221169]net even met de man gebeld die vorig jaar mijn dossier behandeld had, [/quote]
Ik vind het zeer straf dat jij iemand gevonden hebt bij DIV die zowaar de telefoon opneemt; :wtf: :wtf: Ooit uren en dagen aan een stuk geprobeerd om de ambtenaren wakker te krijgen en niet gelukt, kan je misschien hier het wel bereikbare telefoonnummer posten? :respect2:
Aha! Ik heb hier dus exact hetzelfde voor… Heb al een bezwaarschrift ingediend, weliswaar zonder bewijsstukken. Ik zal nu eerst de reactie afwachten, dan kan ik alsnog een attest bij Porsche opvragen of eventueel eens bellen naar de belastingsdienst. In plaats van de staatskas te spijzen, kan ik de P dan verwennen met nieuwe banden!
[hide]Ik heb hier precies iets in gang gezet dat ze bij de belastingen nie graag gaan hebben :happydance: [/hide]
Inderdaad
Indien ze binnenkort weer moeten de belastingen verhogen omdat de BIV nief opbrengt wat ze verwachten, dan weten we aan wie het ligt 😈 :what: 😈De Boxster is al ingeschreven, dus van mij part mogen ze dat nu verhogen 😈
ik was in ieder geval erg teleurgesteld als ik het bedrag van die factuur zag, 1760 eurokes zeg. Als alles goed gaat, wordt dat dan ongeveer 1000 euro :up:We zullen morgen in Scherpenheuvel een kaars of 10 aansteken 😀 😀
[quote=”TheFab” post=221574]We zullen morgen in Scherpenheuvel een kaars of 10 aansteken 😀 :D[/quote]
:happydance: :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.