BIV en Verkeersbelasting 964 turbo

Home Forum Porsche Talk BIV en Verkeersbelasting 964 turbo

• Maker
    Discussie
  • Voor de geïnteresseerden…

Ik heb vandaag mijn aanslagbiljet gekregen voor mijn zwart pareltje.
    Een 964 turbo 3.3 van het jaar 1991 (de belastingsdienst zelf noemt de wagen een 965 turbo maar die discussie gaan we hier niet meer voeren 😉 )

Verkeersbelasting 1133,16 euro
    Opdeciem gemeente 113,32 euro
    BIV 1601,35 euro

Ze waren eveneens zo vriendelijk om de berekeningswijze toe te voegen.
    Voor de wiskundigen onder ons :coolness:

IMG_7948.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Gelijk heb je….. :driver: met dat ding :mrgreen:

[quote=”Thefrits” post=174800]Ik vind het een “koopje”…. :popcorn:
        Voor dat geld had ik ‘m een jaar in de woonkamer gezet :mrgreen:[/quote]

Was zeker geen optie… daarvoor is de passie/obsessie te groot 🙂

Ik heb geen probleem met ‘mijn sponsoring’ 😉 . Blijft natuurlijk flink wat geld maar was uiteraard voorzien en dacht idd zelf dat het bedrag wat hoger ging liggen. Het enige vervelende vond ik dat niemand mij op voorhand een bedrag kon zeggen en dat er ondanks de mooie formule 😉 toch wat willekeur heerst.

Wim

Hoeveel draadjes hebben we nu eigenlijk al over die BIV van jullie in België . :happy: :happy: :first:

Ik vind het een “koopje”…. :popcorn:
              Voor dat geld had ik ‘m een jaar in de woonkamer gezet :mrgreen:

S2

Het lijkt me dat ze de forfait hebben toegepast ipv de ware CO2 uitstoot, en dit keer is dit in je voordeel.

Probeer dat nu maar eens uit te leggen aan degenen met een Boxster 2.5 die meer betalen 😉

Zou het hele Di Rupo systeem gehandhaafd blijven of mogen we een redelijkere benadering (ook VAA bv. min. 70 %) verwachten ? Wat denken jullie ? :think:

De Vlaamsche regering dankt u voor uw milde steun!
                    😉

Uw pareltje was beter van geboortejaar 1989 geweest.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.