BIV… nu nog inschrijven of volgend jaar?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen BIV… nu nog inschrijven of volgend jaar?

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Anoniem

@patrickvb ,volgens mij heb jij wel het record van leveringstijd .ELF jaar 😡 😡 😡 😉 😉 .
      Neen ik begrijp je antwoord .Je kan beginnen aftellen is niet zolang meer.

Proficiat ermee .

Ik heb een 2.7 Boxster (162Kw) uit 2000 ‘in bestelling’ en wacht daarom tot na nieuwjaar om deze in te schrijven.

Anoniem

Als ik de berekeningstool vor 2012 hanteer kom ik bijna steeds uit op een lagere biv dan vroeger .
          Inderdaad de groene biv kijkt naar datum eerste inschrijving ,c02 uitstoot ,fiscale pk en kw.

Bereken wat het in het huidige systeem kost en in het nieuwe systeem en opteren voor het voordeligste .

Er is een rekentool voorhanden:
            https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieBiv.html;jsessionid=7eb30f330c3300ad1e8e2069d0f2

Slim…ik post hier krek dezelfde link. 😕

Volgens mij houdt de berekeningstool al rekening met de datum inschrijving van het voertuig.

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.