Bjorn 964

Home Forum Stel jezelf even voor ! Bjorn 964

• Maker
    Discussie

• bjorn
    Deelnemer

Ik ben Bjorn.
      32 jaar
      Van 2013 tot 2018 was ik in het bezit van een Porsche Cayman 987
      Sinds 2 weken ben ik in het bezit een Porsche 964.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • :first:

Rotiform velgen op de cayman.

[quote=”bccars” post=270023]Welkom, mooie velgen op de cayman ![/quote]

+1 Welkom too

Die Cayman velgen ? HRE ?

Bedankt voor de toffe welkom
              Het gaat hier om een Porsche 964 carrera 4 in daimond blue.
              De overstap is mij zeer goed bevallen. De cayman was gewoon 2.7 211pk had wel een chipke tot 260pk. Dus kwa vermogen is er niet veel verschil maar het rijplezier in de 964 is zoveel groter.
              De cayman was de perfecte instap porsche maar eigelijk wou ik altijd al een 964!
              In 2013 was mijn zoektocht begonnen voor mijn eerst porsche en dan deze cayman tegen gekomen met toen maar 30000km bij rs motors ingelmunster.
              Begin dit jaar kreeg ik een niet te weigeren voorstel en de cayman dan verkocht.

Bjorn

Welkom Bjorn!

Ik ben benieuwd naar je ervaring! Ik ben zelf in het bezit van een 964 en een Cayman speelt altijd wel een beetje in het achterhoofd. Tevreden met je overstap naar de 964?

mooie wagen, welkom :up:

Welkom, mooie velgen op de cayman !

Nice!
                      Welkom!

Ik ben voor, wijsheid komt met de jaren!!!

Veel plezier met de 964!:driver: :first:

Ferm kleurke die 964 :lekker:

Bjorn, welkom op het forum en 2 prachtexemplaren van Porsches !
                            Aan fietsen ook geen tekort precies.

Mooi!Ziet er een verzorgde 964 uit , carrera 4 of 2?
                              Grts

wekom hier Bjorn !

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.