blaupunkt hamburg SQM 24 zonder kabel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht blaupunkt hamburg SQM 24 zonder kabel

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Uiteindelijk heb ik de geschikte blaupunkt voor onze targa van 85 gevonden op ebay.

Bij levering bleek dat er geen kabels bij geleverd zijn. Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden?

thanks
    Groetjes
    Fred

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Iedereen bedankt voor de info, jullie hebben mij enorm geholpen.

Thanks
      Fred

dit is het aansluitschema voor de stroomvoorziening, zoals Willem al zei is dit pré DIN standaard.
        TIP: schrijf dit schema op een etiket en kleef het op de achterkant van je toestel. Als straks je stroomstekker universeel is en daardoor geen sleuf heeft die belet dat je de polen kan wisselen(stekker ondersteboven) dan heb je vonkjes.
        BPstd.jpg

en deze kabel kan je HIER vinden op het WWW of typ “stecker oldtimer blaupunkt” in op iebeej.de in de rubriek Auto & Motorrad: Teile
        12vPrDIN.jpg

aansluitpunten 3 en 4 kan je met universele geisoleerde kabelschoentjes doen, verkrijgbaar in elke DHZ of autoshop.

ronde is voor antenne, rechts beneden is voor plus min en aarding, rechts boven zijn de aansluitingen voor de boxen, maar ik vrees dat je dat al wist. 😀

zoals gevraagd hierbij een foto…

Attachments:
            • image_2014-02-20.jpg
            • image.jpg

heb je wat aan deze post? al zou ik geen voorbeeld nemen aan de onbeschermde kabelschoenen van de stroomvoorziening !?

zet anders eens een foto hier van de aansluitingen van je toestel, dan zien we welke connectoren / kabels je nodig hebt. tips naar universeel materiaaal zal/kan dan volgen.

Fred,

Ik weet niet welke kabels je mist, maar als je een audio/voeding kabelsetje mist zou ik eerst eens bij een beter gesorteerde automaterialen zaak informeren.

Het kan even zoeken worden want de moderne radio’s hebben vaak een ISO of CanBus aansluiting, wat rond “85 nog niet uitgevonden was 😉

Succes

Willem

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.