Blaupunkt radio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Blaupunkt radio

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Zoals iedere Porsche liefhebber, wil ik onze Porsche perfectioneren. Wij zoeken een blaupunkt radio voor onze targa van 85, kan iemand ons hiermee verder helpen.

Eveneens zoeken wij ook een 2de kinderstoel van romer.

Graag jullie reactie.

Mvg
    Fred

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”deepee” post=159875]dan heb je hier een herkansing. let wel, als je de cassettespeler nodig hebt moet je die herstellen.
      trouwens op iebeey.at staan er meerdere zoals deze nog ; prijzen zijn er minder zot en ze verzenden int’l.[/quote]

Dikke merci DEEPEE, heb toevallig verleden zondag mn geluk gevonden op marktplaats – een perfect werkende blaupunkt oslo uit bouwjaar van mn elfer ! En thx voor PB…foto’s komen eraan

dan heb je hier een herkansing. let wel, als je de cassettespeler nodig hebt moet je die herstellen.
        trouwens op iebeey.at staan er meerdere zoals deze nog ; prijzen zijn er minder zot en ze verzenden int’l.

godverdoemmenondemiljaarde radio onder mn neus verkocht…. :bounce:

Als het even kon een Bose sounddock 10 in mijn 924S :coolness: 😈

[quote=”Porsche911lover” post=156145][quote=”steri2311″ post=156090]Hou u eventueel wel vast voor idioot hoge prijzen voor deze radio’s.[/quote]

kijk ns op ebay.de daar je vindt je er heel wat. Ik zoek zelf een blaupunkt uit 1981 voor mn SC, of iets uit die tijd…niet simpel om nog te vinden
              Er is een nederlandse site maar niet de beste koop http://www.oldtimerautoradio.nl/%5B/quote%5D

Kheb de mijne gevonden op Ebay een blaupunkt heidelberg sm 21, staat nu +/- 30euro, koopje dus maar wacht nog op t einde van de verkoop.

een blaupunkt Bremen hier voor een redelijke startprijs

[quote=”steri2311″ post=156090]Hou u eventueel wel vast voor idioot hoge prijzen voor deze radio’s.[/quote]

kijk ns op ebay.de daar je vindt je er heel wat. Ik zoek zelf een blaupunkt uit 1981 voor mn SC, of iets uit die tijd…niet simpel om nog te vinden
                  Er is een nederlandse site maar niet de beste koop http://www.oldtimerautoradio.nl/

Hou u eventueel wel vast voor idioot hoge prijzen voor deze radio’s.

kinderzitje klik

waarheidsgetrouwe blaupunkt voor 1985 is één van deze modellen: Köln, Atlanta, Hamburg of Boston
                      maar ik zou voor de types gaan die net ietsje jonger zijn zoals de Monterey SQR 23 of Reno SQR 46

klik op de afbeeldingen om te vergroten

en die kan je met een interwebzoekmasjien wel vinden op de koopjessites

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.