blauwe 968 uit 1992

Home Forum Stel jezelf even voor ! blauwe 968 uit 1992

• Maker
    Discussie

• Stoens
    Deelnemer

Hallo,
      Misschien even mezelf voorstellen ? Mijn naam is Axel en sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een 968. De wagen werd in 1992 aangekocht bij Carrera Motors en heeft dindsdien 245.000 gelopen. De wagen is goed onderhouden en beschikt over een volledige onderhoudshistoriek. Ik ben de derde eigenaar. Van beroep ben ik bediende en ik woon in de onmmiddelijke omgeving van Brugge. Ik ben bijna 57 maar probeer me jong te houden met onder andere de 968. Ik hoop hier respectvolle mensen te ontmoeten waar het leuk mee is om van gedachten te wisselen. Ik zal ongetwijfeld ook wat vragen hebben. Hopelijk krijg ik dan voldoende feedback van mensen die er iets van afweten, waarvoor dank.
      Prettige dag verder en veel Porsche plezier !
      Axel :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • MEGUIARE’S (of hou je het schrijft) :applaus:

off topic@Blugt3 machtige Gt3 vooral in die kleuren en met combo vande wielen :applaus: veranderd van altijd dezelfde kleuren van de GT3

Zipper

GT3002.JPG

Dag Alex,

Na vele andere probeersels ben ik uitgekomen op Meguiare producten.
            Betaalbaar en met mooie resultaten.

grt

[quote=”Axel” post=108480]Kan er me iemand vertellen welke wax je best gebruikt om de wagen te polieren of laten polieren ?
            Alvast bedankt !
            Mvg Axel[/quote]

Dag Axel, welkom tussen de vijftigers en streekgenoot 🙂
              Buurt lijt mij bekend.
              Mooie wagen :applaus:

Welkom hier Axel, en mooie wagen. Op http://www.tacb.be vind je nog meer transaxle liefhebbers. Ook heel wat 968-eigenaars.

Verder polier je met polijstmiddel en bescherm je de wagen na het polijsten met een wax. De keuze is reuze, en veel hangt ervan af welk budget je eraan wenst te spenderen.

Gisteren een paar foto’s genoem…

Attachments:
                  • PORSCHE968ANNIEX28-09-12008.JPG
                  • PORSCHE968ANNIEX28-09-12009.JPG

Kan er me iemand vertellen welke wax je best gebruikt om de wagen te polieren of laten polieren ?
                    Alvast bedankt !
                    Mvg Axel

nice car, goede aankoop..; amai, bijna 2.5 miljoen frankjes… is toch weer even schrikken dat die toen ook al zoveel kostten…

Van harte welkom hier en veel succes met je 968 .
                        Het zijn geweldige wagens .

Laat maar even weten wanneer jullie nog een ritje doen…
                          Mijn 968 werd in 1992 aangekocht bij Carrera Motors. Ik heb nog de originele factuur…. 2.400.000 Bfr indertijd…60.000 € …..
                          Verhuisd na een jaar of 5 naar Wallonië en nu terug in de regio.
                          De laatste 40.000 km voor meer dan 12.000 € kosten en onderhoud aan gedaan (op factuur)…zonder de inox uitlaatlijn mee te tellen…. was werkelijk zeer zeer goed onderhouden….om de 2500 km andere olie erop !!! Ja, ik denk dat ik een goede koop heb gedaan, loopt als een TGV… Mvg Axel

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum .
                            Mooie wagen trouwens .Ik denk dat ik deze wagen nog heb gezien .

Onlangs zijn we met verschillende forumleden samen gekomen in Het Fort van Beieren te Koolkerke .
                            Dit was in je buurt .
                            Funny

@Ghost ,had ik ook gezien maar later zag ik dat de wielen ook niet recht staan .Bij deze denk ik wel dat dit normaal is als je het stuur verdraaid 🙄 .Knappe wagen en kleur btw.

Geen probleem, meestal zit ik toch ondersteboven aan het stuur….
                                Hetzelfde tegenwoordig met veel dingen die op hun kop staan…. zelf op je kop gaan staan dan stel je vast dat alles best meevalt ! 💡

Mooie 968 heb jij gevonden.
                                  Maar ben ik nu de enige die ziet dat zijn stuur ondersteboven staat :happy:

Weeral ne Bruggeling erbij :drink: :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.