blauwe 968 uit 1992

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! blauwe 968 uit 1992

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Misschien even mezelf voorstellen ? Mijn naam is Axel en sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een 968. De wagen werd in 1992 aangekocht bij Carrera Motors en heeft dindsdien 245.000 gelopen. De wagen is goed onderhouden en beschikt over een volledige onderhoudshistoriek. Ik ben de derde eigenaar. Van beroep ben ik bediende en ik woon in de onmmiddelijke omgeving van Brugge. Ik ben bijna 57 maar probeer me jong te houden met onder andere de 968. Ik hoop hier respectvolle mensen te ontmoeten waar het leuk mee is om van gedachten te wisselen. Ik zal ongetwijfeld ook wat vragen hebben. Hopelijk krijg ik dan voldoende feedback van mensen die er iets van afweten, waarvoor dank.
    Prettige dag verder en veel Porsche plezier !
    Axel :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Welkom.

Knappe en verzorgde auto.

We verwachten je op één v d ritten :driver: :relaxman:

0

Bedankt iedereen voor de hartelijke ontvangst !

Mvg Axel

0

[quote=”porsche914orange” post=108379]weer geen jackpot :happy:[/quote]
          Toch wel! Het bericht erboven! 😉

Als de teufel over transaxles begint kan het alleen maar een interessante dialoog worden, tenzij het aantal Westmalle Tripels het welvoeglijke overschrijdt 😉

0

Welkom hier en veel rijplezier :driver:

0

[quote=”kleinekastenteufel” post=108377][quote=”cabrio wim” post=108371]En zie dan maar weer eens van die (duivelse tong) vanaf te komen. :mrgreen:[/quote]

Beste Wim,

Wij schreven Westmalle Trippel te drinken, geen Palm!!!

:drink: 😈 :drink:[/quote]

weer geen jackpot :happy:

0

[quote=”cabrio wim” post=108371]En zie dan maar weer eens van die (duivelse tong) vanaf te komen. :mrgreen:[/quote]

Beste Wim,

Wij schreven Westmalle Trippel te drinken, geen Palm!!!

:drink: 😈 :drink:

0
                Wim

En zie dan maar weer eens van die (duivelse tong) vanaf te komen. :mrgreen:

0

Der Teufel is ook van rond BRUGGE (Jabbeke), heeft een goed inlevingsvermogen, vlotte contactvaardigheid, scherpe opmerkingszin en is jammer genoeg ook kritisch ingesteld en altijd “to the point”.

Momenteel ook rijdend met een 944 S – 1987, waarover hier op dit Forum wel al één en ander geschreven werd, ook een TRANSAXEL dus.

Als je echter iets over deze machientjes wil te weet komen, dan moet je eerst een Westmalle Trippel trakteren, dan pas komt onze duivelse tong los.

:music: :music: :music:

0

Mooie kar, genieten maar. Proficiat en welkom.
                      Ciao,
                      Luc

0
                      Wim

Welkom Axel op het forum, en respectvolle mensen die ga je hier wel vinden, maar ook malloten. 😉

Mooie auto trouwens. 8)

0

Hallo Axel. Welkom op het forum. Blauw is de kleur voor een jongen van 57 ! 😉

0

Even proberen een foto te plaatsen, ben daar niet zo handig in …

Attachments:
                            • 968037.JPG
                            • 968027.JPG
                            • 968034.JPG
                            • 968049.JPG
                            • 968064.JPG
                            • 968030.JPG
                            • 968054.JPG
                            • 968057.JPG
                            0
                            XXX

Welkom Axel, veel plezier aan de P.
                              Nu nog even de foto’s juist krijgen en we genieten allemaal mee 😀

0

Welkom hier ,spijtig dat de foto’s niet te zien zijn 😥

0

Welkom Axel, heb zelf een nachtblauwe 968 van 1994 en er zijn er hier nog op het forum.
                                  Leuk om ervaringen te wisselen.

Greets,
                                  Rufie.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.