Blauwe Boxster

Home Forum Stel jezelf even voor ! Blauwe Boxster

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Ik ben Tom uit Ternat en na een goed jaar hier als anonieme lezer te hebben rondgehangen, vond ik het nu een goed moment om lid te worden nadat ik vorige week mijn eerste Porsche heb gekocht! 🙂

De wagen zal voor sommigen onder jullie bekend zijn, het is namelijk de blauwe Boxster 987 2.7 van Harley G (Geert).

Ik heb sinds dinsdag de platen en er toch al 100 km mee gereden. Echt een fantastische wagen!
    Geert heeft er zo goed zorg voor gedragen dat mijn enige kost binnenkort nieuwe banden zullen zijn :drink:

Ik kijk er naar uit om veel ritten met de wagen te maken en jullie bij meetings tegen te komen. Geert sprak zeer positief over deze groep Porsche liefhebbers 🙂

Tot snel! :coolness:

Groeten,
    Tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Welkom op het forum 🙂

Groeten uit Denderleeuw 🙂

De prijs voor de aankoop van het jaar gaat naar jouw…. ik ben heel blij dat die “op het forum blijft”… zou ik hem ook in de toekomst blijven bewonderen in mijn achteruitkijk spiegel????

Zonder gekheid : je hebt een eerlijke auto gekocht van een eerlijke mens! Proficiat!!!

Welkom en proficiat met de Boxer! Groeten vanuit Merchtem, blijft allemaal in de streek hier…

welkom, je hebt een mooie te pakken!!

Dank iedereen voor het welkom 🙂

En mijn excuses voor de vergissing Gert ! Dat zal niet nog eens gebeuren 😆

Welkom met de Boxster .Blijken met velen in ” Groot Aalst ” te zijn . heb zelf 981 ..
                Ooit moeten we eens “iets” organiseren in de streek . .

Welkom en proficiat met de Boxster.
                  Veilige kilometers toegewenst.
                  Groeten uit ‘groot’ Aalst.
                  Norbocay

Welkom op het Porsche forum. :drink:
                    Veel plezier met de Boxster.
                    Groeten uit Nieuwerkerken.

welkom ! aan rijplezier zal het met de blauwe 987 niet ontbreken :driver:

Dag Tom en welkom hier. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :salut:

Tom, welkom op het forum. De BLAUWE van Gert is inderdaad een mooie en verzorgde wagen.
                          Groetjes uit Erpe-Mere.
                          Als je een club zoekt om bij aan te sluiten >> http://www.porschisten.be
                          Volgende rit >> 14 mei, dagrit région Nord-Pas-De-Calais.

Welkom Tom, veel plezier met de Boxster en hou het forum in de gaten voor ritten en events.

Wim

Proficiat! Ik heb de 986 gekocht twee weken geleden…
                              Tot op heden zeer tevreden van!
                              (Woon in LIedekerke, bijna tegen je deur dus)
                              Laat eens iets weten he als je een ritje mee doet!
                              grts

Welkom Tom, veel plezier aan je nieuwe aanwinst :up:

Wim

Welkom Tom op het forum, en veel plezier met de Boxster. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.