Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › blauwe lampen
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
25 april 2006 om 15:42
iemand enige ervaring met het vervangen van de standaard boxster- model 97 – lampen naar nieuwe blauwe versie ? Er werd mij ingefluisterd dat deze lampen de spiegellaag binnenin de lampen kapotmaken op termijn ??? 💡 ❓
-
MakerDiscussie
-
Dat is ook de reden waarom ik zelden nog met mijn eigen gemaakte winkelwagen (speciaal daarvoor) op treffens kom.
Tegen die duitsers met hun made in ??? spullen met Duitse BTW en ex verzendkosten kan geen enkele belg tegenop 👿Goh ja, ben blij dat we die prullerij niet meer doen. En iets terug opsturens naar Autostyle, vergeet het maar!
‘t Is tegenwoordig zo erg dat er Duitsers en Nederlanders naar onze meetings komen om hier te verkopen. Logisch dat de Duitse prijs lager is dan de Belgische (BTW). Op onze eigen meeting komen enkel maar Belgische bedrijven hoor!
[quote=”RSR”:1y9pvida]Ja Raceland daar was ik een van de eerste verdelers van hier in Belgie, maar ik heb eens last en problemen gehad met de grote baas Dhr Block h. en dit ging over onderdelen die echter niet pasten en op niets trokken. Bij deze hebben we ze dan maar buiten gesmeten met hun brol en alles er bij[/quote]
Zelfde hier .Foute leveringen , foute factureringen (aankoop ex BTW duurder dan klantprijs op een ander) , geen crediteringen voor hun fouten (moest je dat maar opkopen aan andere artikels van hun etc) een echte flutfirma 👿[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:tohwkp26]Vroeger héél veel probs gehad met Autostyle. Raceland was nog erger 😆
Gene last meer van 😆
Kwaliteit wordt betaald hé, en velen grijpen dan naar het goedkope.
Maar dat is in elke sector zo.[/quote]Ja Raceland daar was ik een van de eerste verdelers van hier in Belgie, maar ik heb eens last en problemen gehad met de grote baas Dhr Block h. en dit ging over onderdelen die echter niet pasten en op niets trokken. Bij deze hebben we ze dan maar buiten gesmeten met hun brol en alles er bij
Vroeger héél veel probs gehad met Autostyle. Raceland was nog erger 😆
Gene last meer van 😆
Kwaliteit wordt betaald hé, en velen grijpen dan naar het goedkope.
Maar dat is in elke sector zo.[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:2lkughdy][quote=”RSR”:2lkughdy]En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.[/quote]
Ik zei: de blauwe lampen die ik KEN….
‘t is niet omdat ik iets ken dat ik het ook verkoop hé.
Blader door de boek van Autostyle of CP line en het staat vol met blauwe lampjes….[/quote]
Autostyle dat is pas brol ja amaai ni en CP line heeft op alles een keuring of ze verkopen het niet en dat weet ik van de baas zelf.
Luc
Het licht is iets witter , maar zeker geen neon effect.
De levensduur is evenlang. 😉
Prijs met E-Keur 9,95€/set voor de 55/60w versieEn gaan die blauwe lampen even lang, minder lang, of langer mee?
Ergens een voor en na foto te vinden?
Beter zicht zoals met xenon of is het gewoon voor de looks?
[quote=”RSR”:1yd7w8lv]En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.[/quote]
Ik zei: de blauwe lampen die ik KEN….
‘t is niet omdat ik iets ken dat ik het ook verkoop hé.
Blader door de boek van Autostyle of CP line en het staat vol met blauwe lampjes….
26.62 euro en met E KEURING dus geen brol, en je kan die bij mij bestellen.
Luc
Waar kan ik die blauwe lampen vinden, en wat moeten die kosten ❓
Moeten wel met E-keuring zijn , hé 😉
En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.
De blauwe lampen die ik ken hebben geen e-keuring…
Dus ja, zeer goed als die lampen wél een e-keuring dragen.[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:37g06g8c]Idd, geen keuring.[/quote]
Wel keuring,dit zijn lampen die een blauwe tint geven en zijn goedgekeurd voor keuring. Ik snap niet waar jij die wetgeving vind ofwel maak je ze zelf en of weet je er niets van. Ik zou je voorstellen om de wetgeving eens goed te lezen.
Luc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.