Blijven volhouden ! ! ! !

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Blijven volhouden ! ! ! !

• Maker
    Discussie
  • Hopelijk hier een draadje van alle P’tjes die al heel lang te koop staan
    en elke keer omhoog worden gezet op verschillende verkoop-sites.
    Wat scheelt eraan?
    Is er al iemand gaan kijken naar de auto?
    Vragen de verkopers véél te veel?

Bij deze http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-boxster-75433974.htm

Deze staat al zeker een jaar op Kapaza en is steeds omhoog geplaatst.
    Waarom toch ???

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”Vincent_991″ post=136431]

Als de particuliere verkoper en ik tot een overeenkomst komen dan koop ik deze wagen aan voor de vraagprijzen van een standaard 997 MK II.[/quote]

997 Mk2 vind je al voor 50000€, lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar een perfecte 991S voor hebt :think: :think: :think:

0
      S2

[quote=”Christophe P” post=136416]
        Vragen de verkopers véél te veel?

Bij deze http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-boxster-75433974.htm

Deze staat al zeker een jaar op Kapaza en is steeds omhoog geplaatst.
        Waarom toch ???[/quote]

Vrij basic Boxster (geen full leder, slechts 17″ velgen, …) wel een mooie kleur en witte koplampen.

294 Pk? Sterke 2.7 🙂 Waarschijnlijk 220 pk, en dus import en geen Belgische wagen.

De prijs is misschien correct voor de km-stand, maar in die prijscategorie is er heel veel keuze. En dan kiezen mensen al sneller voor een exemplaar met meer opties of een originele Belgische of met een volledig onderhoudsboekje bij een gekend Porsche center (in België)…

De mijne is verkocht op basis van… veel opties, originele Belgische uitvoering (211pk), volledig onderhoudsboekje bij officiële dealers, slechts 2 eigenaars, … en dan doen de km’s er eigenlijk minder toe.

En de prijs was ook een pak lager 🙂

0

Inderdaad. Ik lig constant te zoeken naar particuliere verkopen en dikwijls ga ik ook kijken. Soms naar garages maar die hun prijs staat meestal vrij vast. Staat een wagen mij echt aan dan doe ik een heel laag bod. Soms 10 tot 15.000 euro onder de vraagprijs. Een neen heb je en een ja kun je krijgen. Zeggen ze neen dan geef ik toch mijn naamkaartje met het bedrag opgeschreven. Mijn aanbod blijft geldig zolang ik interesse heb. Zo heb ik in het verleden toch al een paar mooie aankopen kunnen doen (niet altijd wagens).

Zo heb ik nu een bod, een tegenbod en een nieuwe afspraak lopen voor een quasi full option en in absolute showroomstaat zijnde 991S. Als de particuliere verkoper en ik tot een overeenkomst komen dan koop ik deze wagen aan voor de vraagprijzen van een standaard 997 MK II.

0

Sinds de herziening van de biv en vooral de taks op bedrijfsauto’s is er heel wat veranderd, in combinatie met de crisis is het aanbod veel groter dan de vraag. Veel aanbod veel keus tja begin dan maar eens te kiezen he, like a child in a candystore zou ik zeggen.

0

Gewoon de advertentie verwijderen en terug plaatsen. Dan staat ie bovenaan en staat de teller terug op 0.

Zoals hier eerder vermeld, er is gewoon een héél groot aanbod. En steeds meer mensen importeren ook een porsche uit andere landen. Deze komen dan terug te koop bij ons, zo wordt het aanbod steeds groter.

0

Deze wordt elke dag bovenaan geplaatst

0

Het is simpel, honderden Porsches staan er te koop op het internet.

Meestal bieden de sites een beperkte duur aan waarna je verwittigd wordt, soms moet je gewoon even klikken en je wagen staat weer bovenaan voor een bepaalde periode. Handelaars betalen meestal en hun statistieken worden dan terug op nul gezet waardoor een bezoeker denkt dat de wagen er pas opstaat. Frequente zoekers zullen het meestal wel doorhebben en beginnen zich natuurlijk ook vragen te stellen waarom een wagen nog steeds te koop staat.

Deze wagen is dan een beetje aangebrand zoals handelaars het zo mooi uitdrukken en beginnen soms onderling uit te wisselen in andere regio’s zodat dit minder opvalt voor een passant.

Niet alle wagens die te koop staan zijn slecht maar het is nu eenmaal komkommer tijd. De crisis en het enorme aanbod zorgen er ook voor dat je de bomen in het bos niet meer ziet staan.

En laat ons eerlijk zijn, een Peugeot 306 is nog altijd sneller verkocht dan een Porsche.

0

Heb net gaan kijken en vind er niks mis aan, het is een schoontje met niet teveel km’s, misschien geeft hij geen garantie en dan begin je al te twijfelen. Het is toch die boxster uit 2002 hé? Deze is nog maar 41 keer bekeken of verandert dat getal iedere maal als je hem boven zet? :think:

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.