bling-bling

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Vandaag de velgjes voor op m’n 911ke teruggehad van de carrossier en vorig weekend de velgranden van bij de polijstboer..
      Zo zagen ze eruit bij aankoop,

nu hebben we dit al;

.
      .
      .

Nu nog de boutjes opkuisen of nieuwkes halen en monteren.
      Weet iemand op hoeveel Kg ik deze mag aanspannen, ik zou graag de momentsleutel gebruiken voor dit jobke.
      Groeten.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • normaal is het beste wat je kunt doen na het opblinken is ze inwrijven of spuiten met een product op siliconebasis zo hebben ze een beschermlaag, wel veel kuisen is de boodschap 😈

[quote=”jokke”:37emy98j][quote=”911-lover”:37emy98j]Toch oppassen met die gepolijste randen.
          Ik heb ze ook en na een ritje zondag (gepoest na terugkomen van Holland en ‘s avonds gepoetst na terugkomen Duitsland) waren ze nog sterk aangevreten.
          Ik heb ze drie keer met Pasta mogen polieren voor ze terug blonken , en daar waar de schroefjes zijn kan je helemaal niet aan 👿 [/quote]

Welke pasta is dat?Goed spul ❓ [/quote]

Metalseul / Commandant ❓ ❓

[quote=”911-lover”:5m78fgjl]Toch oppassen met die gepolijste randen.
            Ik heb ze ook en na een ritje zondag (gepoest na terugkomen van Holland en ‘s avonds gepoetst na terugkomen Duitsland) waren ze nog sterk aangevreten.
            Ik heb ze drie keer met Pasta mogen polieren voor ze terug blonken , en daar waar de schroefjes zijn kan je helemaal niet aan 👿 [/quote]

Welke pasta is dat?Goed spul ❓

[quote=”911-lover”:l3stevdh]Toch oppassen met die gepolijste randen.

Maar kunnen die randen dan niet vernist worden of zo ❓

Ik dacht dat het indertijd bij mijn velgen was gebeurd. Ze zijn dan wel ietsje donkerder, maar dan toch beter beschermd.

Toch oppassen met die gepolijste randen.
                Ik heb ze drie keer met Pasta mogen polieren voor ze terug blonken , en daar waar de schroefjes zijn kan je helemaal niet aan 👿

schaft u al maar ne pot unipol aan om die randen te onderhouden 😉
                  super spul ❗

Anoniem

Dat zal inderdaad de prijs zijn, ik de ringen meegegeven naar een duits polierbedrijf. De prijs voor het polijsten alleen is 320€ voor 4 ringen, ik moet wel zeggen dat het normaal niet zoveel is maar die velgen van mij waren vroeger al eens gepolierd en die gast heeft er toen twee winters mee in het zout gereden en nauwelijks gewassen of onderhouden. Ze hebben er lang moeten aan werken om de putjes weg te krijgen.
                    Het grote nadeel nu is dat er geen bescherming meer opligt en je dus heel secuur de velgen moet onderhouden of ze oxideren terwijl je er naar kijkt.

Ze zijn S U P E R ❗ ❗

Ja, ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn met het aanspannen van de boutjes.

Moet je ook geen speciaal afdichtmiddel gebruiken ook ?

Waar heb je je velgen laten vernieuwen ?

Ik heb ooit vanzeleven 3-delige AC Schnitzer Rennsportvelgen laten vernieuwen (zonder lakken) en betaalde hiervoor … 130 eurootjes/velg ❗

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.