Bloedmooie 911- 997 Carrera Cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Bloedmooie 911- 997 Carrera Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Bloedmooie 911- 997 Carrera Cabrio 3.6i Carrera in de allermooiste uitvoering, Zwart-Zwart-Zwart, in uitmuntende staat en alle opties!
    Altijd onderhouden in Officiële Porsche Center. Nooit in gerookt! 100% ongeval vrij! Onderhoud gekregen!
    Slechts 103000 (echte) km . 4 originele Porsche wielen met zomerbanden + 4 originele Porsche wielen met zomerbanden.
    Ongeval vrij! Net Re-skin gehad twv 400€.
    Opties : ABS, Xenon lights, Navigatiesysteem, Airbag dubbel, Elektr. buitenspiegels, Parkeersensor, Airco, Elektr.ramen voor en achter, Lederen bekleding, Stuurbekrachtiging, Boordcomputer, Lichtmetalen velgen, Centr.vergrendeling, Startonderbreker, 6-speed, Boordcomputer, Centr.vergrendeling, GPS alarm, Black interior Car Cover Porsche
    Verkoop wegens aankoop Porsche 911-991 Cabrio.
    • Merk : Porsche
    • Model : 997
    • Bouwjaar : 01/03/2005
    • Brandstof : Benzine
    • Cilinderinhoud : 3596cc
    • Kw : 239
    • Pk : 325
    • Fiscale pk : 18
    • Co emissie : 270gram/km
    • Emissieklasse : Euro 4

Prijs : 36997€

DSC_5855_2015-02-16.jpg

DSC_5865.jpg

DSC_5867.jpg

DSC_5880.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Daar mogen ook asap foto’s van komen 🙂

PDS

Wow !

Proficiat met de Targa, ben benieuwd 🙂

Wow, ne 991 Targa blijft toch mijne favoriet (mss ooit), welke kleur gekocht?

dus we kennen beide partijen en de auto blijft ‘op het forum’ ?
            ook proficiat met de aankoop van de 991 targa !!! ik weet zeker dat ik nu niet de enige ben op PFB die een beetje gezonde jaloezie met moeite weet te verbergen.

have fun but drive safe

Goedemorgen,
              Voila, mn bloedmooie Porsche is netjes verkocht tegen vraagprijs.
              Erg correcte houding van de koper, waarvoor dank.
              Veel succes met je koopje Kurt! 😉
              G
              Chiepe

991 Targa Rules!

update

Bloedmooie 911- 997 Carrera Cabrio 3.6i Carrera in de allermooiste uitvoering, Zwart-Zwart-Zwart, in uitmuntende staat en alle opties!
                  Altijd onderhouden in Officiële Porsche Center. Nooit in gerookt! 100% ongeval vrij! Onderhoud gekregen!
                  Slechts 103000 (echte) km . 4 originele Porsche wielen met zomerbanden + 4 originele Porsche wielen met zomerbanden.
                  Ongeval vrij! Net Re-skin gehad twv 400€.
                  UPDATE 04/2015: De 2 a-velgen zijn opnieuw gespoten en dus als nieuw, 2 splinternieuwe achterbanden, en geometrie laten bijstellen twv 995€
                  Opties : ABS, Xenon lights, Navigatiesysteem, Airbag dubbel, Elektr. buitenspiegels, Parkeersensor, Airco, Elektr.ramen voor en achter, Lederen bekleding, Stuurbekrachtiging, Boordcomputer, Lichtmetalen velgen, Centr.vergrendeling, Startonderbreker, 6-speed, Boordcomputer, Centr.vergrendeling, GPS alarm, Black interior Car Cover Porsche
                  Verkoop wegens aankoop Porsche 911-991 Cabrio.
                  • Merk : Porsche
                  • Model : 997
                  • Bouwjaar : 01/03/2005
                  • Brandstof : Benzine
                  • Cilinderinhoud : 3596cc
                  • Kw : 239
                  • Pk : 325
                  • Fiscale pk : 18
                  • Co emissie : 270gram/km
                  • Emissieklasse : Euro 4

Netto Prijs : 36997€

Voilà, ik heb er deze week 2 splinternieuwe achterbanden opgelegd ter waarde van 700€.
                    G
                    Chiepe

Verbazend hoeveel reactie ik er op krijg, en het mooie weer is nog geeneens begonnen… 🙂
                      Vrolijk paasei!
                      G
                      Chiepe

Optie is niet gelicht… na 14 dagen wachten…
                        Koper krijgt geen lening van de bank…
                        Nog steeds te koop dus…

Inderdaad, 2 sets velgen met banden.
                          eigenlijk is het één winterset en één zomerset,schrijffoutje 🙂
                          Er zit momenteel een optie op tot woensdagavond.
                          We zien wel… (hij staat niet op mn tenen) (y)
                          G
                          Chiepe

Lees ikhet goed dat je 2 sets velgen met zomerbanden erbij krijgt ? :coolness:

Die “waar woont jouw huis” lijkt mij een google translate iets… zo spreek ik ook Italiaans … 😉 😳

En als je je fantasie een keer wil laten botvieren …. go go go ! :drink:

Als we ooit zelf iets moeten verkopen kunnen we nu iets leren! :salut:

PS : wel straf dat die mooie 997 nog niet verkocht is, de prijs lijkt mij heeeeel correct en de temperaturen stijgen!

waar woont jouw huis? dan zal ik mijn fantasie eens botvieren en een arsenaal afvuren 😉

Komaan Chiepie … vertel! Wat wordt er zoal verzonnen???

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.