Bluetooth module gsm

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Bluetooth module gsm

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Heeft er iemand een oplossing voor mijn huidig systeem te koppelen aan mijn gsm?

Wagen is 997 van 2006

Alvast bedankt!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Ik heb in mijn 987 een “tranzit blue HF” module geïnstalleerd, minder dan 100€ voor betaald en doet wat het moet.
      Ik heb een hekel aan van die systemen die doen alsof ze een CD wisselaar zijn, dan moet je alweer herinneren dat je moet zoeken via “CD-2” op artiest, of “CD-3” op album enz. Dat vind ik een vuile boel.

Dit tranzit ding zit tussen je antenneaansluiting en levert je bluetooth stuff op een zelf te kiezen radiofrequentie. Schakelt automatisch over als iemand je opbelt. Er is een knop bij die je makkelijk kan ‘verstoppen’ in het opbergvakje onder de airco unit waarmee je opneemt/aflegt, en waarmee je muziek kunt pauzeren/doorspoelen.
      Ook niet optimaal, maar m.i. beter weggewerkt in het geheel. De radiotekst wordt ook gebruikt om beller ID of muziektitels weer te geven, dus dat werkt dan wel weer proper mee.

0

er zijn bleutooth kits die je kan retrofitten via een parallel aansluiting op de CD connector.

DIY RETRO FIT BLUETOOTH HANDSFREE ON PORSCHE 911 997 PCM 2.1

0
      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.