bluetooth PCM

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 bluetooth PCM

• Maker
    Discussie
  • Wanneer ik mijn tel. wil koppelen met de PCM krijg ik de melding dat er teveel apparaten in zitten. 👿

Deze apparaten zijn van de vorige eigenaar en mogen er dus allemaal uit, dit loopt echter niet van leien dakje :bounce:

toestel geeft weer dat hij aan het verwijderen is, tot plots de tekst verschijnt verwijderen mislukt :what:

Wat doe ik mis, iemand een idee hoe dit op te lossen valt :think: :think:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • En dat ging dus bij de mijne niet, moest daar even voor naar de dealer.
      Ging wel, maar gaf hij aan dat alles inclusief mijn geladen CD’s in de bibliotheek gewist werden, en dat vond ik jammer, want daar zit dik 60 uur muziek in.
      Bij de dealer een kastje opgezet die alleen wiste wat ik wilde.

Heb dit een tijdje geleden ook voor gehad met een klant zijn radio, harde schijf reageerde niet meer.
      Enige oplossing was een ruiltoestel via Clarion.
      Klant kon al zijn muziek terug beginnen opladen en was daar niet zo happy mee!!

0
      Wim

[quote=”Bert V.” post=126095]
        Je kan de PCM resetten naar zijn fabrieksinstelling :coolness: [/quote]

En dat ging dus bij de mijne niet, moest daar even voor naar de dealer.
        Ging wel, maar gaf hij aan dat alles inclusief mijn geladen CD’s in de bibliotheek gewist werden, en dat vond ik jammer, want daar zit dik 60 uur muziek in.
        Bij de dealer een kastje opgezet die alleen wiste wat ik wilde. 💡

0
        Wim

Oud en versleten, maar kop vol met opslag ruimte. :happy:

0

@wim, merci voor de goede tip, vanwaar blijf jij al die info toch halen :respect2: :respect2:
            Je kan de PCM resetten naar zijn fabrieksinstelling :coolness:
            Alle vorige gegevens worden bij deze gewist. :happydance:

0

Hmmm misschien moet ik is kijken of ik het toestel niet zelf naar de fabrieksinstellingen kan plaatsen :think: :think:

0
              Wim

Het probleem is dat je de ander telefoon erbij moet zijn voor deze te wissen, anders blijven al die gegevens staan, en mislukt verwijderen omdat er geen verbinding ontstaat deze te unlocken.

Dus het beste is dan om naar de leverancier te gaan van het merk, en hier de fabrieksgegevens terug te laten inladen,
                Ik had nl het zelfde met de Pioneer.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.