Bluetooth?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Dus dat kabelje in mijn vorige post moet werken. Als je zo’n alpine wil steken moet je zelf een verloopstekker maken van de cdr naar wat de alpine nodig heeft.

Ik zie enkel op de hoofdstekker dat er een groene stekker actief is maar weet niet welke uitgangen daar op zitten, iemand een idee?

De andere kabels op de hoofdstekker zijn vooraan afgeschermd zoals te zien op de foto, door middel van blauwe plugjes.
        Over welke uitgangen gaat het hier specifiek?

Kan ook nergens een diagram vinden mbt deze CDR-31 stekker, Maw welke kabels welke functie hebben.

… Bijkomend zie ik dat er ook geen +12V na contact op de voertuig stekker zit. Kan het zijn dat zowel de +12V na contact alsook de speaker sturing over de groene stekker lopen mits canbus dan? Dat zou dan ook de blauwe plugjes kunnen verklaren die ook daar speaker bedrading schuil houden.

Oplossing nabij. Na het uitmeten dien ik nog twee draadjes bij te leggen voor extra +12V na contact. Bizar dat dit niet aanwezig is op de standaard connector, hoe werkt de standaard unit dan na contact?

Het komt dus waarschijnlijk allemaal goed.
            Alvast mijn dank voor de al geposte antwoorden met tips en advies!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.