Bob de Bouwer Porsche’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Bob de Bouwer Porsche’s

• Maker
    Discussie

• Wim

Bij deze maak ik een draadje aan , en wel over Porsche waar serieus aan verbouwd is, zoals titel al aangeeft.
      Dus heb of zie je foto’s van omgebouwde Porsche’s, zet ze dan hier neer.

Ik zal af schieten met een model waar ze de oorsprong van Porsche wel heel serieus genomen hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • HIER weer de vonst van de dag .
        Komaan mannen , hier is jullie kans

0

[quote=”cabrio wim”:mgp56rnl]Bij deze maak ik een draadje aan , en wel over Porsche waar serieus aan verbouwd is, zoals titel al aangeeft.
          Dus heb of zie je foto’s van omgebouwde Porsche’s, zet ze dan hier neer.

Ik zal af schieten met een model waar ze de oorsprong van Porsche wel heel serieus genomen hebben.

is da in cuba getrokken als da zo is zijn der drie die daar rond rijden deze 356 een 911 2.7 en een 993

0

Voor de liefhebbers voor iets minder originele wagens , HIER is jullie kans

0

Is zogezegd een 924 ombouw…

Interieur is volledig 944 type 2 incl. dash.

Volgens mij is wel meer aan deze wagen veranderd dan enkel de kit die erop zit… 😉

0

Nog zo’n leuk bouwpakketje.
                En MAAR voor 5000€ .
                Raar dat die al zoooooooo lang te koop staat 😈
                KLIKKERDEKLIK

0

HIER staat weer zo’n leuke Bob de Bouwer Posche te koop . Voor de echte liefhebbers is snelheid aan te raden 😈 😉

0

[quote=”911-lover”:1l5rylsj]Zie ik net ook .
                    Was met 2 dingen tegelijk bezig zo te zien .
                    HIER is de juiste link[/quote]

triestige zetels

0

😀 D D

Ik ook hoor , geloof me .
                      Beroepsmatig moet ik wel .

9 kansen op de 10 was ik tijdens die post ook nog aan het TV kijken en was dievan mij me aan het afleiden [size=50:x5xpgitw](kijk maar naar het tijdstip)[/size] 😈 😉

0

Alleen knappe vrouwen kunnen dat.

😀 twisted: 😀

0

Zie ik net ook .
                          Was met 2 dingen tegelijk bezig zo te zien .
                          HIER is de juiste link

0

[quote=”911-lover”:pthl3x1a]Iemand zin in een BDB-wagen .
                            DEZE 959 is momenteel voor een prikkie te koop

En vooral dat interieur is echt subliem 😯 [/quote]

Link brengt mij bij de Fiat 500 Turbo, ook wel een leuk wagentje precies.

En inderdaad de roze Strosek en witte Carrera GT hebben wel iets exclusiefs.

0

Ik was deze even vergeten, maar Luke heeft me er terug aan herinnert.
                              Deze “pracht” 928 staat al een paar jaren te koop op het net .
                              Kandidaten ❓ ❓ ❓ 😈

KLIKKERDEKLIK

0

Iemand zin in een BDB-wagen .
                                DEZE 959 is momenteel voor een prikkie te koop

En vooral dat interieur is echt subliem 😯

0

Ik moet toegeven dat er ombouwen zijn waar ik wel in gezien wil/mag worden .
                                  Maar in die ik eerder gepost heb echt niet hoor 😳

In deze ombouwen zie ik me wel rijden .

Deze bvb heb ik altijd kicken gevonden . Van de dag dat ik deze in een boekje zag (ergens rond 1991 vond ik die het einde)

En hier kunnen ze me bvb ook mee paaien

Maar zo’n mini 996TT is dan weer niet mijn ding

0

911-lovern[quote]In deze zou ik echt niet herkend willen worden 😥

ik vindt da toch wel iets hebbe zo hoor 😆 😆 😆

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.