Bob de Bouwer Porsche’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Bob de Bouwer Porsche’s

• Maker
    Discussie

• Wim

Bij deze maak ik een draadje aan , en wel over Porsche waar serieus aan verbouwd is, zoals titel al aangeeft.
      Dus heb of zie je foto’s van omgebouwde Porsche’s, zet ze dan hier neer.

Ik zal af schieten met een model waar ze de oorsprong van Porsche wel heel serieus genomen hebben.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • In deze zou ik echt niet herkend willen worden 😥

[quote=”911-lover”:btp0ob53]OK , hier dan mijn eerste inbreng .
          Een verbouwde 944 die (god-zij-dank) enig in Europa zou zijn en al een eeuwigheid op allerhande sites te koop staat
          [/quote]
          Klopt, wagen staat al lang te koop, probleem is dat hij geen keuring krijgt.
          Men hoopt op een koper die de wagen gebruikt voor evenementen e.d.

Ligt het aan mij of kan die witte geen volledige stuurslag meer doen ? 🙄 😀

Trouwens, als ge daarmee op de keuring komt pissen de mannen daar gelijk in hun broek uit blijdschap :mrgreen:

Daar gaan we weer 🙄 😉 😆 😆 😆

Wij vinden deze nog iets hebben, maar ja … smaken en kleuren…

😆 😆 😆

OK , hier dan mijn eerste inbreng .
                  Een verbouwde 944 die (god-zij-dank) enig in Europa zou zijn en al een eeuwigheid op allerhande sites te koop staat

Eerste foto is wel geestig, alleen spijtig van die kever lichten.

Wim

En hier een paar foto’s van een 911 type ???
                      Lijkt mij van alles wat te hebben.
                      Nu hebben jullie een idee van mijn insteek, dus laat de bOuwertjes maar komen. 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.