Boccaccio

Home Forum Zeverhoekje Boccaccio

• Maker
    Discussie

• Bjorn
    Deelnemer

Wie , onder de 35 plussers , heeft de Boccaccio te destelbergen[size=75:8ajoa0t7](de enige echte)[/size] niet gekend!?Deze fameuze dancing uit de jaren 80-90 heeft vele bezoekers gekend , waaronder den deze hier ook!!
      Ik heb hier onder het surfen een link gevonden met een ode aan de tempel van weleer , waaronder ook 4 te downlowden mixen van alle klassiekers van de Bocca . Meer dan vier uur luisterplezier.
      Mijn voorkeur gaat naar Part I want deze stamt uit de beginjaren en doet me nog altijd kippevel bezorgen………waar is den tijd?!

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs … caccio.htm

Enjoy. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
      • ik ook niet… vriend van me had “where are you’ van 16-bit doorgestuurd… ik zag echter een liedje van Boytronic staan (“you”), en meteen wou ik weten of mijn all time favourite ‘brylliant’ er ook op stond… and yes… Het is wel een versie die zeker niet de mooiste is, maar toch, beter dan niets… 😀

Thx , 😉 Wist niet eens het bestaan van deze compilaties op Youtube! 🙄

nog steeds geen tijd gehad om mijn belofte na te komen, waarvoor excuses, maar misschien dat dit weer al iets doet kriebelen bij velen…

http://www.youtube.com/watch?v=V4GtbywNzHc

enjoy… it is brylliant!! 😉

okido… zal dit weekend eens op de zolder van mijn ouders gaan rondneuzen, alwaar ze moeten liggen… Zal dan alvast beginnen met het lijstje alhier te zetten…

[quote=”porschky”:wxk2ktbh]Als er dan iets tussen zit wat een ander kan interesseren, geef je maar een seintje…[/quote]

KIJK 😯 DAT IS NOG EENS EEN VOORSTEL ZIE 😀 D D lol:

Laat maar komen dat lijstje, ik wil dat al zeer lang doen, maar het ontbreekt me compleet aan tijd…

heb van mijn madam voor kerst een platenspelertje gekregen met MP3 aansluiting. Nothing fancy, toerental waarschijnlijk zelfs niet regelbaar, doch toch al iets om mijn maxi’s van toen eindelijk eens te kunnen opnemen!

Ik zal eens wat gaan rommelen in mijn oude platen, en eens een lijstje alhier zetten van wat ik allemaal liggen heb. Als er dan iets tussen zit wat een ander kan interesseren, geef je maar een seintje…

[quote=”R-Group”:2wuspz1w]stefx,

Heb jij dan nog tapes liggen van den AB , of compilaties ?

Ik ben altijd geintresseerd op een kopietje.

Laat maar iets weten ,

R-Group[/quote]

Heb daar nog heel veel va op vinyl.
                    Zou die nog eens moeten digitaliseren… als ik eens tijd heb, ooit dus

Heb wel al wat nummers ervan op cd/mp3

copieren mag niet hé, ik stuur je wel een pm dan kunnen we eens afpreken om ze te “beluisteren” 😉

stefx,

Heb jij dan nog tapes liggen van den AB , of compilaties ?

Ik ben altijd geintresseerd op een kopietje.

Laat maar iets weten ,

R-Group

[quote=”porschky”:dpujpmns]mijn vrienden hebben het ook gehad, maar het blijkt gewoon je limiet te zijn die je overschreden hebt! Blijkbaar 300 minuten wachten, en je zou weer op ‘nul’ staan, en weer kunnen verderdoen…[/quote]

Of gewoon even je router resetten 😆

Leuk om eens de Human resource terug te horen met hun alom bekende
                          ” Dominator” Keigoed 😉

Part 5 is nu ook te downloaden !!

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs … caccio.htm

Ik heb nog wel cassetjes die ik ook eens moet digitaliseren.

Veel mixen van discotheken en enkele nummers die ik niet meer vind, niet op CD, MP3, en zelfs niet op vinyl!

Mijn “oude” stereo staat thuis nog aangeslotenen omvat o.a. een professionele TASCAM tape deck.
                              Weliswaar zonder USB 🙁

Ben eigenlijk op zoek naar een USB pickup MET regelbare pitch zoals bi de Technics SL1200 serie…

@911-lover: Herkent de CD niet, voor het branden of het afspelen? De mp3 speelt goed op pc? Je kan altijd eens proberen mp3 to wav en deze dan branden op cd…

Nu ik zie dat de “ouw mannen” het over “ouwe muziek” hebben, horen daar oude cassettes bij (er woaren gien ceedees, gien empee dreis, allien moa wa cassetjes…). Voor diegene die hun oude glorie niet willen kwijtspelen en makkelijk willen digitaliseren ben ik toevallig net iets handigs tegenkomen: http://www.directsale.nl/shop/product_info.php?products_id=2783

Heb zelf geen tapes meer (alles wat ik had was standaard muziek en al lang op cd) maar ben wel met video to dvd bezig (tenminste in winter want nu te druk). Denk wel een must want tapes degraderen sneller dan je denkt. Video to dvd doe ik wel met http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetv250

mijn vrienden hebben het ook gehad, maar het blijkt gewoon je limiet te zijn die je overschreden hebt! Blijkbaar 300 minuten wachten, en je zou weer op ‘nul’ staan, en weer kunnen verderdoen…

Raar,

De eerste twe zonder problemen kunnen downloaden en branden op CD
                                    Bij de volgende lukt het niet meer.
                                    Als ik ze wil branden herkent die de CD niet.
                                    Ik heb al 5 andere nieuwe CD’s geprobeerd met hetzelfde resultaat.
                                    Andere dingen zoals foto’s etc kan ik wel branden dus het ligt niet aan de writer

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.