Bodemplaat Porsche 944 Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Bodemplaat Porsche 944 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Kan iemand mij helpen met een voorste bodemplaat beschermplaat (zie tekening – rood gemarkeerd) van een Porsche 944 Turbo? Ik heb al een paar auto-afbraak-bedrijven gecontacteerd maar die hadden dit niet liggen. Ik kan het ook bestellen via Rose Passion maar wil eerst hier proberen.

2014-01-0919.07.14.png

Thanks!

Gtz,
    Den Limburger

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ik vond het al raar dat je over inlassen en uitslijpen begon ;). Ik zal er in het vervolg op letten 😉

Wim

[quote=”Den Limburger” post=154980]Mijn excuses voor de verwarring….. Ik dacht dat het duidelijk was :think:[/quote]

Ligt ook aan mij, ik lees en kijk niet naar die plaatjes, dus bij bodemplaat krijg ik in mijn bovenkamer een ander beeld. 😉
        Nu snap je ook waarom ik over lassen begon in mijn antwoord, maar niemand die mij er dan op wijst dat het om een stukske plastic gaat. :mrgreen:

Maar je hebt het al aangepast zie ik. :up:

Beschermplaat gevonden dankzij Hellraiser 😆 *slotje .

Bedankt voor jullie hulp!

Mijn excuses voor de verwarring….. Ik dacht dat het duidelijk was :think:

Wim

Das geen bodemplaat hè maat. :what: 😉

Dat is een plastic beschermplaat, heel wat anders als een bodemplaat. :think:

@Python

Deze plaat bedoel ik:

@Hellraiser: zaliggggg!!!

Ik kom het graag halen. Ik zal je een PB sturen om de praktische details te regelen.

of een bakske vedett is ook goe :mrgreen:

Ik heb nog zo’n ding in de garage liggen, voor 20€ mag je hem komen halen 😉

Das toch die plastiek kap die onder de motor zit he of niet ?

Misschien ook eens proberen via 944forum.com?
                          Daar zit ne zekere Harry die heel wat heeft liggen.

Succes

Het is idd niet veel verschil en een nieuwe wel de beste keuze. Toch hoop ik stiekem dat iemand op het forum nog zoiets heeft liggen :sleep: 😉

Wim

Ik zou nieuw nemen, dan heb je geen probleem met inlassen door kit of bitac.
                              En nog erger tekort uitgeslepen of met de rand erbij, en dan kun je eerst alles gaan uitboren met een puntlasboor. 💡

Voor die paar euro verschil -> nieuw! 😉

Ik heb nu gebeld en nu heb ik meer succes 🙂 . Deze persoon vraagt ook 75 euro en bij Rosse Passion kosten ze 73 euro, wel zonder verzendingskosten (14 euro).

Dilemma, nieuw kopen of tweedehands 🙄 😡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.