Bodykit Porsche

Home Forum Porsche Talk Bodykit Porsche

• Maker
    Discussie

• Gregory Leys
    Deelnemer

Hey gasten,

Ik weet dat de meeste van jullie originele wagens willen. Maar ik heb nog een sc coupe staan waar ik misschien een rsr achtig iets mee wil doen. Beetje zoals die Singer modellen.

Vooral bredere achterkant, oude lichten, …

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
      Bestaan er kant en klare kits voor iets?

Een voorbeeld van wat ik in gedachte heb.

Attachments:
      • rsr2.jpg
      • rsr.jpg
      • rsr5.jpg
      • rsr1.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Hoeveel moet je er hebben? 😆

Kan altijd via ons een prijs laten maken voor poly of carbon/kevlar indien gewenst?

Hoeveel moet je er hebben? 😆

Kan altijd via ons een prijs laten maken voor poly of carbon/kevlar indien gewenst?

Hoeveel moet je er hebben? 😆

Na lang rondkijken moet dit het rustulaat worden qua verbreding.

Niet een 3.0 rsr, maar als ik mij niet vergis een 2.8?

Soit, langs de andere kant, zo een kit vinden blijkt toch niet zo gemakkelijk.

Attachments:
              • rsr55.jpg

Na lang rondkijken moet dit het rustulaat worden qua verbreding.

Niet een 3.0 rsr, maar als ik mij niet vergis een 2.8?

Soit, langs de andere kant, zo een kit vinden blijkt toch niet zo gemakkelijk.

Attachments:
                • rsr55.jpg

[quote=”GregOrgy” post=241754]Je mag altijd eens horen of de contactgegevens doorsturen.[/quote]

:up:

… zie ook de PM/PB die ik net geschreven heb :coolness:

[quote=”GregOrgy” post=241793]Welke merken / Modellen weten jullie om zulke velgen te vinden?
                    En welke maat???[/quote]

15 inch Braid BZ replica’s: 9J en 11J breed

braid_bz.jpg

Een 2tal jaar geleden is hier John.Beton ook zo een project begonnen, het is echter een raadsel hoe ver zijn project nu staat :popcorn:

https://porscheforum.be/forum/38-zeverhoekje/121651-project-jap-3-2-naar-rsr-singer-look-replica?limitstart=0

Zoiets moet het dus worden.
                        En qua velgen wil ik zo een look, wagen laag en de wielkasten goed gevuld.
                        Maar welke maat van banden en velgen zetten ze hierop?
                        Wil wel iets specialer dan fuch velgen.

Attachments:
                        • poster.jpg
                        • 911RSR-2010-110-article.jpg

Welke merken / Modellen weten jullie om zulke velgen te vinden?
                          En welke maat???

ja zo’n RWB is natuurlijk wel mega! :coolness:

origineel of niet, ik ben grote fan! en zoals je aangeeft het totaalconcept met kuipvelgen etc, love it!

Nog iets hierover.
                              De bedoeling is vooral de looks goed te hebben. Veel ga ik er toch niet mee rijden.
                              Wat voor mij veel doet zijn de velgen.
                              Uiteraard goed breed maar vooral killerlooks 🙂
                              Paar voorbeelden
                              maxresdefault(1).jpg

Attachments:
                              • 56042192-770-0@2X.jpg

Je mag altijd eens horen of de contactgegevens doorsturen.

[quote=”GregOrgy” post=241592]
                                  Vooral bredere achterkant, oude lichten, …

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
                                  Bestaan er kant en klare kits voor iets? [/quote]

Er zijn kits – van kunststof (polyester), maar of je dat wilt :wtf:

Ik weet wel een set achterschermen. Turbo-breed. Komen van een Carrera 3.2
                                  Ik denk dat er nog meer delen bij zijn – zoals achterbumper en side-skirts – maar dat moet ik (net als de prijs) even voor je navragen.

Natuurlijk kan ik je ook direct in contact brengen met de verkoper :coolness:

Op een tuning meeting heb ik eens een citroen saxo (de meeste zullen hem al verdrongen hebben uit hun geheugen) gezien waarin een fortuin was ingepompt ik schat ergens tussen de 50k-100k). Niet dat het veel geholpen had :puke: :mrgreen:

Dat was nu wel volledig over de top maar er stonden heel wat audi’s en VW’s waar ook snel 20-30k en meer tegen aangegooid was. :wtf:

En dat is allemaal “sunk money”…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.