Bodykit Porsche

Home Forum Porsche Talk Bodykit Porsche

• Maker
    Discussie

• Gregory Leys
    Deelnemer

Hey gasten,

Ik weet dat de meeste van jullie originele wagens willen. Maar ik heb nog een sc coupe staan waar ik misschien een rsr achtig iets mee wil doen. Beetje zoals die Singer modellen.

Vooral bredere achterkant, oude lichten, …

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
      Bestaan er kant en klare kits voor iets?

Een voorbeeld van wat ik in gedachte heb.

Attachments:
      • rsr2.jpg
      • rsr.jpg
      • rsr5.jpg
      • rsr1.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • XXX

Sorry voor het fout typen van Kaege, maar zie je iemand die prijs betalen om ze in een Golfje I of een Kever te plaatsen :wtf:

Ga eens kijken op het forum van onze noordeburen naar het backdate project van Savarona.
          Ik contact met hem opgenomen en de prijs veel aardig mee.
          Hier het eindresultaat, een foto van de donor bij start staat er ook ergens tussen in zijn blog.

https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/833/54bd31ebc3136650789308df.png

WTF :wtf:

Valt goed mee :mrgreen:

http://www.miranda-media.de/html/presse-artikel-download.php?news_id=534&start=0&PHPSESSID=e3ea3190c62074de8fda3626b1fc7458

The price for the dual LED “Standard” version amounts to 2,590 Euros and 2,990 Euros for the headlight range adjustment including value added tax for both. For an extra fee the inner part of the headlight is available in chrome or carbon. KAEGE offers a three-year warranty on this authentic style LED headlamps.

vind ik ook mooie koplampen

Iemand een idee wat die 911 koplampen kosten?

Bij deze :salut:

Home

Wie, wat, waar is Keage? Google vind niet?

XXX

Bij Keage verkopen ze wreed coole koplampen voor onze ‘oudjes’.
                        Misschien een mooie start van uw project…

Een Singer nabouwen kan niet, deze zijn de perfectie, al veel look a like’s gezien maar nog nooit eentje die maar in de buurt kwam. Singer verkoopt niets van onderdelen, heb geprobeerd om een setje koplampen vast te krijgen maar, NO WAY, niet te krijgen.
                          Ik vind Singer ook geen backdate, backdates verliezen met de jaren hun waarde, tweedehands Singers zijn er niet en als er al eens eentje verkocht wordt gaat hij boven de aankoopprijs. JM2C 😎

Volgens mij kunnen deze mannen u wel helpen:
                            http://www.speedservice.nl/

XXX

Gewoon uw zin doen hé.
                              Kijk eens in het draadje van Hellraiser, misschien moet je ‘m eens contacteren die is nogal thuis in deze dingen en uw idee aan het bouwen…

https://porscheforum.be/forum/4-911/126098-terug-luchtgekoeld?limitstart=0

Succes en veel foto’s plaatsen aub :drink:

Om u wat te verlekkeren…

1dikkepoep.jpg

2dikkepoep.jpg

15320953041_0f896b115d_o_zpsfb9ac4d7.jpg

Tussenoplossing :mrgreen:

Optisch heb ik niets tegen dikke poepen, in tegendeel :lekker: (let op: enkel op een Porsche weliswaar :coolness: )
                                  Maar hou er rekening mee dat dat voor geen meter rijdt (op onze Belgische wegen) :bounce:

Bijna 🙂

Ik zou eerder nr de 2.8 rsr willen gaan.
                                    Vind de graver om die korte achterlichten te hebben…
                                    En de kont moet breder…
                                    Maar waar ga ik zo een kit vinden, dat ook effectief past…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.