Boem…

• Maker
    Discussie

• hansdemeyer
    Deelnemer

Woensdagochtend reed een BMWeetje achteraan in op mijn 991je in een file. Gelukkig aan wellicht amper 10-15km per uur, maar toch een serieuze klop. Je ziet aan de achterbumper dat er iets mee gebeurd is, serieuze kras, nummerplaatverlichting los en zeer lichte vervorming. De verzekering van de aanrijdster zal een expert sturen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Hoe groot is de kans dat er interne niet-zichtbare schade aan mijn 911je is ? Iemand ervaring ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • lol@setakira

😆

Wat hebben sommigen toch met vrouwen en BMW’s? Reply zonder meerwaarde. Porsches en heertjes veroorzaken ook ongevallen. Nutteloze en kwalijke forum schermvulling – zoals meermaals.

Laat de bakken maar komen.

😳 😈 😳

Ja BMW rijders zijn grote sukkels in vrouwenwagens en die precies slechter rijden dan vrouwen ook nog eens 8)

Zaterdag nen oranje metallic BMW 3 gezien op de E40, wat een L…ser was dat 😛 lol:

expertise achter de rug. Nieuwe achterbumper, een nieuwe aluminiumplaat (of zoiet) binnenin (werd eerst betwist door expert, maar uiteindelijk toch goedgekeurd), maar voor de rest geen blijvende letsels.
              Kofferdeksel sluit als een bus. Dat vergif laat ik dus nog even staan 😉 )
              Woensdag gaat hij binnen voor herstelling. Vrijdag terug bollen !!
              en euh…. BMW rijders (voor zover die het forum volgen), beetje afstand houden en uitkijken kan helpen hé… 😉 )

Wim

Even nog een kleine tip, kijk of de motorkap nog sluit zoals voorheen, als deze niet meer lekker in het slot valt kun je er al vergif op in nemen dat het ontzet is.
                Succes verder.

Thx. Hij gaat volgende week binnen voor onderhoud. Ik zal voor de expertise zeker een full chck laten doen… Ik laat de resultaten weten

Wim

Laat het goed nakijken, heb zelf 10 dgn geleden een ongelukje met de Porsche gehad, reed iemand in mijn zijkant net achter de deur.
                    Bleek in eerste instantie mee te vallen, maar bij nadere inspectie bleek draagarm en stelplaat krom, daar bij een nieuw achterscherm, en nog een Fuchs velg, totale schade kwam op 5780 euro. 😕
                    Dus laat goed nakijken of de ophanging van bumper niet beschadigt isen ophanging motor. 💡

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.