Boenk der op

• Maker
    Discussie
  • IMG_4211.JPG

IMG_4208.JPG

IMG_4206.JPG

IMG_4204.JPG
    Hallo allen,
    vorige week donderdag is de liefde van mijn leven in een harde aanraking gekomen met een gigantische liefdesrivaal. Ik stond met haar stil in de file op de brug van Gentbrugge; een jaloerse DAF kon het niet hebben dat ze mooier was en besloot dan maar om er effe 2 keer in te knallen.
    De DAF was 50 keer zo forsig en 10 keer zo lang en woog ongeveer 40 ton (?).
    Shit zeg, verdomme verschieten 🙁 maar allé; t’is maar blikschade zegt men dan daarna. Onze prille relatie duurde nog maar een maand en ik moet al naar de plastische chirurg voor een extreme make over. DAF ridder begon nog wat moeilijk te doen omdat je met een Porsche overal snel tussenglipt. Bonjour kroket; ik stond gewoon stil; dedju. Enfin; de verzekeringen weten weer wat te doen. We zetten ongeveer 10 mensen aan het werk, dus het zal wel voor iemand goe zijn zekers. Een mens moet er wat voor over hebben. 😛

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • PB

Dat was al bij al een “zacht kusje” dat de Daf uitgedeeld heeft. 😉

Schade is nooit prettig, maar soms kan je er je voordeel mee doen. :mrgreen:

Net als Mushroom heb ik het ook mogen meemaken dat er plots uit het niets een getuige was.

Sterker nog, de getuige woonde niet op het door hem opgegeven adres, maar dat was voor de rechtbank geen reden om te twijfelen aan de oprechtheid van de getuigenis. :respect2:

tja, allemaal niet leuk, zelfs al is het ‘voor de verzekeringen’. Veel over en weer geloop, en daarna zit je soms met een wagen die bij herverkoop als ‘verdacht’ aanzien wordt als de potentiële koper met de lakdiktemeter eens rondgaat… Een mens heeft dat allemaal niet nodig voor de zielerust…

[quote=”Mushroom” post=101798]Zeg idd nooit nooit.[/quote]
          Ik zag enkele jaren terug aan verkeerslichten met een ontruimingspijl (wat een woord!) hoe de auto voor me aangereden werd door een jongedame die netjes het rode stoplicht negeerde.
          Gaf men naam op als getuige en diende een verklaring op te stellen voor de verzekering. Een tijdje later zag ik de man bij de krantenboer. Bleek dat hij (nog?)geen gelijk had gekregen. Tegenpartij trok mijn verklaring in twijfel want….we wonen in dezelfde straat (in werkelijkheid een gewestweg). Ik had de man nog nooit gezien, hij woont enkele km van mij.
          Verzekeringen: 😈

😯 WTF man… DAF of geen DAF, het plezier is er af !

Trajectcontrole werkt blijkbaar daar op de brug :mrgreen:

[quote=”BeerMetWielen” post=101783]
              PS; vermits mijn liefde achteraan is aangevallen zal dit normaal gezien in mijn voordeel uitdraaien. Ik zou in mijn recht moeten zijn; maar … this is Belgium as you know? :geek:[/quote]
              Zeg idd nooit nooit. Paar jaar geleden werd ik in de rechterflank gegrepen (met de toen nog lease Astra) door een oud meeken die uit een parking kwam gereden.
              We vullen de papieren in : 0 getuigen.
              Oud meeken fantaseert er een getuige bij een paar dagen later.
              Wie was er in fout?
              Moi!

Dank,
                dit is écht wel een sympathiek forum.
                Leuk,
                ciao
                Luc

Weet waarover je spreekt, heb enkele maanden geleden een Touareg op m’n Boxy zijn rijden ….een parkeerfoutje noemen ze dat, en dan ga je wel dood. Maar ja na vakkundige herstelling komt dat wel goed als dit een kleine hoop mag zijn 😀 :driver:

Zonde 🙁
                    Hopelijk mag je liefde haar natuurlijke schoonheid rap terug krijgen.

Ja inderdaad, daar heb ik haar ontmoet, en gekocht (het was een import bruidje) :lekker:
                      De herstelling laat ik echter doen door Carrera in SM Latem.
                      Morgen ga ik bij hun carrosierbedrijf voor de verdere afhandeling enz…
                      Bumperke, motorkap en achterlichten. We zullen wel zien welke interne schade er nog zou kunnen zijn. Alhoewel dat ik denk dat dit wel zal meevallen. :relaxman:
                      PS; vermits mijn liefde achteraan is aangevallen zal dit normaal gezien in mijn voordeel uitdraaien. Ik zou in mijn recht moeten zijn; maar … this is Belgium as you know? :geek:

Garage in Loppem ?

Al een raming wat het je gaat kosten ?

Ja,
                          a lot of kut; en ik kwam net van de garage omdat haar sensoren niet meer werkten. Zij hebben dit opgelost. Maar : nu werken ze ook niet meer. 😛
                          Ciao,
                          Luc

Kut 🙁

Ai das ne zure 😥

Hopelijk is alles snel terug in orde!

Sterkte!

Oei dat is minder . 😥
                                Zolang het maar bij beperkte blikschade blijft kan alles vrij snel opnieuw in orde zijn.
                                Veel sterkte .

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.