boete op eigen privé parking

Home Forum Zeverhoekje boete op eigen privé parking

• Maker
    Discussie
  • vandaag mooi cadeau gehad,boete voor verkeerd parkeren.vermelding op pv “voertuig staat geparkeerd op parking warenhuis alwaar parkeerplaatsen zijn aangeduid door witte lijnen en neemt hierbij 2 parkeerplaatsen in doordat schuin geparkeerd staat.ik wordt hier verdomme beboet op mijn eigen privé parking,staat zelfs 2 maal vermeld op de muur van de winkel.
    reactie van politie:uw parking wordt aanzien als openbare weg.
    ik bedank dat overijverige politieagentje dan ook om daar de nodige tijd in te steken i.p.v. de echte criminelen te pakken. :censored:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • voor 50 euro ga ik dat niet voor de rechtbank trekken om dan te vast te stellen dat de rechter de wet toe past en je dan nog eens laat opdraaien voor de gerechtskosten en een nog zwaardere boete.dan :drink: ik wel een minder.

Anoniem

Hang een klein bordje met “priveparking” op die plaats en zeg dat ze dat over het hoofd hebben gezien…
        Hun woord tegen …
        In combinatie met uw eigendom denk ik toch dat een beetje rechter dat laat schieten.
        En nog een groot plakaat prive parking aan de in en uitgang dat ze u niet nog eens bij uw ….. Hebben.

supermarkt met in en uitrit niet afgesloten (80 plaatsen),daarom weet ik dat er niets aan te doen is.al 14 jaar staan mijn wagens zo,in het uiterste hoekje van de parking.
          morgen ga ik een bus teerverf halen en maak van 2 plaatsen 1 grote parkeerplaats. 😈 😈 😈

Oei ,maak het maar mee 😥 .
            Ik ga me niet uitspreken over dat schuinparkeren ,het is me ook al overkomen dat mijn buurman veel te schuin stond en ik gedwongen werd om op de zelfde manier te parkeren .Als je dan na verloop van tijd terug komt en je buurman is weg en je ziet je auto staan zeg je ook hoe heb ik mijn rijbewijs behaald . 😳
            Wat is prive-terrein ? Volgens mij kan een ambtenaar in functie daar geen Pv voor uitschrijven ,hij kan wel een vaststelling maken bij een misdrijf of misdaad .De uitspraak is dan voor een rechter .
            Wat is een misdrijf ?In dit geval gaat het om een overtreding op prive terrein maar toegankelijk voor publiek .Kan leuk worden .

Ericbullet het is komkommertijd voor iedereen op dit moment . 😉 😉

Beste,
              betreft dat een winkel met privé-parking, of een echt groot warenhuis met parking eraan. In dat laatste geval zijn er steeds meer uitspraken door rechters die dit aanzien als openbare weg, en daar moet je dus de verkeersregels volgen. Indien het een privé-parking is van jouw eigen winkel (geen warenhuis) is de kans groter dat het als openbaar terrein aanzien wordt, waar men niet kan verbalizeren in de zin van ‘bewijs tot tegendeel’ (de inspecteur zegt dat het zo is en jij mag bewijzen dat het niet zo is). Daar worden processen-verbaal aanzien als ‘inlichting’ en is de rechter vrij om te vervolgen na kennisname van de inlichtingen van de inspecteur en jouw weerwerk.

Grtz

Tja, wat doe je daaraan ! Neemt niet weg dat ik me meermaals erger aan wagens dewelke schuin of scheef op een parking staan terwijl de plaatsen beperkt zijn. Natuurlijk, het gaat hier om uw eigen / privé parking hé.

Ja zoals ik altijd zeg: Wie het niet maakt in het privé werkdomein, wordt ofwel politieagent of uitkeringsgerechtigd (dopper). Resultaat is hetzelfde, kost ons biede veel geld 🙁

XXX

Een echte slimmerik die zich nu héél belangrijk voelt zeker… 👿

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.