Bolides gezocht voor nieuwe TV-reeks!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Bolides gezocht voor nieuwe TV-reeks!

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Ik wist niet goed waar dit te plaatsen, dus zet ik het maar hier 🙂

Ik werd gecontacteerd door Viktor Renson met de vraag of er geïnteresseerden zijn die graag met hun bolide figureren in een nieuwe TV-reeks waarvan de opnames binnenkort starten. Ik heb nog geen exacte data, maar die komen eraan. Het gaat eigenlijk om de restaurantscènes (parking) die de kern van het verhaal vormen.

Hier een korte samenvatting van het verhaal:
    http://www.season1.be/nieuws/nieuwe-serie-voor-vtm-amigos-1806/

Anyway, geïnteresseerden mogen mij steeds contacteren op kris.deboeck@hotmail.com. of je kan viktor rechtstreeks contacteren via ekfiguratie@gmail.com (vermeld dan gewoon even mijn naam)
    Wat ze minstens nodig hebben is je geboortedatum, adres, telefoonnummer en uiteraard een foto van de bolide in kwestie. Wil je graag zelf mee figureren, stuur dan ook een foto van jezelf op!

Veel succes alvast en wie weet ontmoeten we elkaar binnenkort op de set!

Groetjes,
    Kris

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Wim

Ik heb mij met heel deze discussie niet bemoeid tot op dit punt dat het uit de hand gaat lopen.

Ik kan mij voorstellen dat er leden zijn die hun auto liever niet uitlenen aan een of ander gebeuren wat dan ook mag zijn.
      Dat ze bang zijn voor hun hobby auto kan ik mij voorstellen en worden er al genoeg gestolen.
      Dus hebben een puntje in mijn ogen.

Als u auto’s nodig heeft voor een TV serie of wat voor iets dan ook, kan ik mij voorstellen dat je een forum gebruikt van een bepaald merk omdat daar dus de auto’s aanwezig zijn die je zoekt en nodig hebt, maar er zijn ook andere en iets moeilijkere wegen voor zulke auto te bekomen en die gebruikt u niet.
      Geeft niet, maar op een forum krijg je dan meestal zulke reactie, en waarom…….is een hobby auto van de meeste en wordt zwaar vertroeteld en lenen ze niet graag uit.
      En geloof mij, het is niet alleen hier op het forum maar werkt ook zo op de zusterfora van elk merk of Porsche als je zoiets vraagt net als hier, en krijg je daar ook deze antwoorden of misschien zelf wel ietsje scherper van onze noorderburen.

Ga maar eens naar een fora van wat exclusiever merken, en vraag maar eens voor een auto te leen in de film of voor een trouwerij, en als je dan de zoekfunctie gebruikt daar weet ik zeker als je dat leest dat je niet meer bij komt van het :happy:
      En denk ik dat je op elk fora je lidmaatschap kan gaan opzeggen.

Dus ik wens u succes met de zoektocht naar Porsches, en zoals u ziet is er in deze dagen niet veel gerangeerd op uw vraag.
      Dus ga dit draadje maar sluiten.

Echt jammer dat jullie zo reageren, ik had wat anders verwacht van dit forum. Nu als jullie “representatief” zijn voor alle leden van dit forum, dan hoeft het voor mij ook allemaal niet meer. Ik wilde gewoon wat leuks op touw zetten en bevriende autofanaten bij elkaar brengen bij een toffe actie voor een TV-serie. Ik organiseer jaarlijks verschillende evenementen en ben nog nooit zo uitgejouwd geweest als op dit forum. Echt zonde. Het zijn mensen zoals jullie die het imago van Porsche-eigenaren verzieken.

Zet er gerust een slotje op als jullie dat zo nodig vinden.
        Maar zeg dan ook maar meteen mijn lidmaatschap op dit forum op, ik heb al genoeg kinderen waar ik mijn handen mee vol heb.

*slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje *slotje

als het is voor een BA verzekering af te sluiten op een filmset heb je mss het adres nodig van elke eigenaar die zijn auto uitleent, maar ben je er dan zeker van dat dit dan kan zonder chasisnr en nummerplaat, en die vraag je dan weer niet? trouwens mijn auto is altijd verzekerd, ook naast de openbare weg (alleen niet op circuit) met verhaalrecht op diegene die schade toebrengt.

dat mensen “fouten” maken vind ik absoluut niet erg. ‘t is hoe ze die rechtzetten wat belangrijk is. het schoentje begint vooral te wringen als mensen zich ergens onderuit willen lullen en zich verlagen door scheldwoorden te gebruiken. dan begint het eerder naar onmacht te ruiken.

fijn dat je al een aantal enthousiaste reacties mocht noteren. hopelijk had je op het biemerforum wat minder kritische geesten terug in de fles te proppen.

wat mij betreft mag deze rubriek op slot, of beter nog helemaal

Is er dan nog niemand op het idee gekomen dat het adres misschien wel eens een noodzaak zou kunnen zijn zodat ze de wagen kunnen verzekeren aangezien die allicht niet op de openbare weg staat? Vreemd dat ik dit antwoord er nog niet heb zien tussen staan terwijl jullie voor de rest wel overal een antwoord op lijken te hebben.

Nogmaals: iedereen kiest voor zich. Is het niets voor jou, geen probleem. Ik vind het erg jammer om regelmatig vast te stellen dat initiatiefnemers steeds meer commentaar over zich heen krijgen ten opzichte van de nietsnutten.

Ik kreeg ondertussen al reacties van enkele geïnteresseerde Porsches, waarvoor dank. Als er iemand vragen heeft, stel ze gerust: het is net zo makkelijk als eender wat te veronderstellen.

en wat €€€€ zoiets :mrgreen:

Deepee, ze hebben al je gegevens nodig om nadien je riante gage te kunnen opmaken voor je aanwezigheid :drink:

al een geluk dat ze niet vragen of er een trackingsysteem in zit :coolness:

zouden er veel mensen zijn die een halve of hele dag willen opofferen om nadien ocharme enkele seconden in beeld te komen… 🙄

Ik kan me aansluiten bij hetgeen deepee zegt. Ook vind ik het jammer dat er niet specifieker gezegd wordt welke auto’ s gezocht worden! Zijn er dat van een bepaald jaar, een bepaald type,…?
                    En idd, we zijn nu in tijden gekomen dat een beetje gezonde achterdocht op zijn plaats is, welke bij mij ook naar boven komt als mij vraagt mijn geboortedatum en/of adres op te geven om mijn auto op een parking te zetten. Als er moet gecommuniceerd worden is een email-adres volgens mij voldoende.

PB

Aan de andere kant is het een ideale gelegenheid om die irritante collega of het familielid dat eens op zijn plaats gezet moet worden op te geven. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ive

Deepee heeft natuurlijk wel een punt. Zeker in de huidige maatschappij.
                        Misschien dat de productieverantwoordelijken kunnen zorgen dat de wagens in beeld gebracht worden met ANDERE nummerplaten dan die van de eigenaars, EN annoniem, dus zonder al die persoonlijke gegevens.
                        Ik zie niet in waarom ze mijn adres enz moeten hebben.
                        Zolang ze maar de auto op de set hebben op het afgesproken uur en afgesproken plaats. Uiteindelijk is het daarom te doen.

Greetz Ive

Tja, wel jammer dat je pas met deze info op de proppen komt na mijn reactie. je beseft toch dat je heel wat persoonlijke info opvraagt. waarom heb je bijv de geboortedatum nodig van iemand die z’n auto wil uitlenen? gewoon standaard vraag omdat je dat altijd doet bij figuranten ?? voorzichtigheid is niet hetzelfde dan wantrouwen. je werkt blijkbaar voor een financiële instelling, dus dit zou je toch niet vreemd mogen zijn.

en het kan best zijn dat je jezelf hier ooit hebt voorgesteld, maar ik zie dat je laatste post 11 maanden oud is. ik ga niet voor iedere post en elke reactie op dit forum eerst screenen wie hier wat met welke achtergrond roept en geroepen heeft.

Ik heb mijn kijk op je vraag gegeven en hoe de anderen nu hierop reageren staat hen vrij. ik weet dat er een paar forummers uit het gentse zijn en mss maar wat graag met hun auto op TV verschijnen. of nog andere die er vele km’s voor over hebben om zoiets eens mee te maken …
                          maar iedereen heeft de laatste tijd de mond vol over privacy, zeker nu weer met het spijtige voorval in parijs. en toch vindt iedereen het maar normaal om je personalia zo te grabbel te gooien in het zwarte gat dat internet heet? je weet wat je wanneer prijsgeeft, maar nooit meer waar, in welke context en wanneer het ooit weer op blijft duiken.

iig namens mezelf veel succes met de serie :salut:

Bij deze wat meer informatie over Viktor (alsook online contactgegevens): https://www.linkedin.com/pub/viktor-renson/a7/aa7/b07
                            Wat meer informatie over het bedrijf dat voor de figuratie en productie in staat: http://www.eyeworks.tv/countries/belgium/overview_belgium
                            Op Facebook: https://www.facebook.com/viktor.renson
                            Op IMDB: http://www.imdb.com/name/nm1697822/

En uiteraard, wat meer over mezelf (hoewel ik me hier al ooit heb voorgesteld):
                            https://www.linkedin.com/in/krisdeboeck
                            https://sites.google.com/site/roadsterscoupesbeneluxnl of https://www.facebook.com/groups/Z.series.Belgium
                            https://www.facebook.com/kris.deboeck

Ik verplicht niemand tot wat dan ook, ik wilde gewoon het bericht rond de figuratie even delen. Iedereen beslist dit voor zichzelf.

Jammer dat er meteen op deze manier gereageerd wordt… Ik ben zelf eigenaar en voorzitter van de autoclub Roadsters & Coupés Benelux (https://sites.google.com/site/roadstersandcoupesbenelux). Ik had toch gehoopt op wat meer vertrouwen als mede autofanaat.

Maar goed, zoals je zelf zegt mag iedereen voor zichzelf kiezen, maar niet iedereen heeft meteen slechte bedoelingen deepee.

jaja, kent ge nog zo ene. ik zou wel ZOT zijn om op deze vraag van een volmaakt onbekende in te gaan.
                                jij weet straks dus wie welke auto heeft, waar deze ‘s nachts geparkeerd staat en kan desnoods nog even bellen om zeker te zijn dat er niemand thuis is. je zou ook nog kunnen vragen wanneer iemand met vakantie gaat … en je hebt de geboortedatum, dus je kan er de oudere meer weerloze slachtoffers uitpikken :bounce:

let op, ik beweer niet dat jij slechte bedoelingen hebt !! maar tegenwoordig vraagt men maar raak en werken velen nietsvermoedend mee. achteraf is het schrikken dat ze slachtoffer worden van criminaliteit maar eigenlijk gewoon onbewust in zo’n val gelopen zijn.

iedereen moet voor zichzelf beslissen, hij/zij zal het nu hopelijk heel bewust overwegen, maar wat mij betreft mag deze post

PS als iedereen die aan de serie meewerkt gewoon zijn/haar auto op de parking zet zou ik denken dat je toch keus genoeg hebt. en als het wagenpark dan niet uitpakt zoals gewenst voor de serie, zou ik beter betaalde acteurs inhuren :happy:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.