- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 november 2016 om 21:24
Vanmiddag heb ik tijdens het bjeenblazen van de bladeren in de tuin enorm genoten van een ik denk old-timer rally, de wagens die door ons toch wel smalle straatje passeerden hadden allen een nummer op de zijkant en voorop een schild van de Moustache rally.
Er zat gewoon vanalles oud en minder oud tussen zoals Opel Manta’s van het eerste uur, de ascona’s, Porsches, 2PK’tjes, Triumph, Bmw , de oude Celica’s, Alfa Romeo’s enzovoort :lekker: , het was enorm aangenaam om ze allemaal voorbij te zien brommen, echt de ééne ouder dan de andere…,man wat was dit een aangename verassing, de halve straat stond mee te genieten… :up:
Ze reden volgens mij bolleke-pijl omdat ik zag dat de copiloot de documenten vasthad, en zag dat er meerdere waren waarvan zowel piloot als co-piloot een interkop koptelefoon op hadden,
Misschien ook mensen van hier die meegereden hebben op deze toch wel mooie zonnige dag ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.