Bompa Lawijt zijn 981 is Sold

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Bompa Lawijt zijn 981 is Sold

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden ,

Helaas laat ik jullie weten dat mijne zo geliefde 981 verkocht is , zodus niet meer bellen of PM sturen . :bounce:
    Kan je vertellen dat er een traantje weggepinkt is toen de deal rond was want hij ging weg alleen om mijn gezondheidsprobleem want het was toch zo een mooi Porsche om mee te rijden en te genieten .

De compensatie is dat wij in blijde verwachting kunnen zijn van een nieuw speeltje in Carmine – Red waar wij hopelijk nog lang plezier zullen aan beleven zonder al die rugklachten bij in en uitstappen . :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)
    • Jullie overschatten de macht van de doorsnee MOD….
      Als ik het kon, had ik hier een aantal al lang een nieuwe naam gegeven…. 😈
      PussyOne, PussyTwo, PussyThree…..PussyDrip :first: & PussyDrup als orgelpunt… :first:

Jullie overschatten de macht van de doorsnee MOD….
        Als ik het kon, had ik hier een aantal al lang een nieuwe naam gegeven…. 😈
        PussyOne, PussyTwo, PussyThree…..PussyDrip :first: & PussyDrup als orgelpunt… :first:

XXX

Hé Bompalawijt, proficiat met de ver- en aankoop :up:
          Super kleurtje op de Macan :up: :up: :up:

Je kan altijd in uw racestoel een Porsche kiezen op de playstation tot hij geleverd wordt hé, maakt het aftellen makkelijker.

Hoogt ijd dat een MOD uw nickname aanpast, da’s al een week dat je aan het wachten bent… :think: :what: :think:

XXX

Hé Bompalawijt, proficiat met de ver- en aankoop :up:
            Super kleurtje op de Macan :up: :up: :up:

Je kan altijd in uw racestoel een Porsche kiezen op de playstation tot hij geleverd wordt hé, maakt het aftellen makkelijker.

Hoogt ijd dat een MOD uw nickname aanpast, da’s al een week dat je aan het wachten bent… :think: :what: :think:

Holy shit Walter, is dat uwe setup ? Supercool !
              Ik ben donderdag bij eentje met een hydraulische stoel voor de g-force feedback. Zal er eens een fotooke of fimpke van pakken in actie als ik er aan denk. Die dingen rijden wel een stuk moeilijker dan je zou denken ! Het is echt geen “stom spelleke” !

Holy shit Walter, is dat uwe setup ? Supercool !
                Ik ben donderdag bij eentje met een hydraulische stoel voor de g-force feedback. Zal er eens een fotooke of fimpke van pakken in actie als ik er aan denk. Die dingen rijden wel een stuk moeilijker dan je zou denken ! Het is echt geen “stom spelleke” !

[quote=”Bones” post=242464]als er in de tussentijd nog een forumactiviteit is waar je bij wil zijn, dan mag je altijd co-piloot zijn bij mij :respect2: Die stalen verpleegster om je in en uit de 997 te hijsen, past wel niet in de koffer :engeltje: :twisted:[/quote]

zal ik me dan opofferen om Walters TOTMBO een lift aan te bieden. hopelijk vindt ze de GTS nadien nog goed genoeg want eens ze aan de vibraties van een V8 gewend geraakt …

[quote=”Bones” post=242464]als er in de tussentijd nog een forumactiviteit is waar je bij wil zijn, dan mag je altijd co-piloot zijn bij mij :respect2: Die stalen verpleegster om je in en uit de 997 te hijsen, past wel niet in de koffer :engeltje: :twisted:[/quote]

zal ik me dan opofferen om Walters TOTMBO een lift aan te bieden. hopelijk vindt ze de GTS nadien nog goed genoeg want eens ze aan de vibraties van een V8 gewend geraakt …

Het bos is mijn speelkamertje, ook in de winter, mijn teergeliefde kasplantjes… :popcorn:
                      Morgen staan er 35 km op het menu! Lopen hé, niet fietsen en al zeker niet met een Maccan!
                      Niks pitspoezen daar. Bospoeper, ja dat wel soms, maar dan op Nederlandse wijze… :ass:

Het bos is mijn speelkamertje, ook in de winter, mijn teergeliefde kasplantjes… :popcorn:
                        Morgen staan er 35 km op het menu! Lopen hé, niet fietsen en al zeker niet met een Maccan!
                        Niks pitspoezen daar. Bospoeper, ja dat wel soms, maar dan op Nederlandse wijze… :ass:

Op die battle wil ik ook wel aanwezig zijn. 😀 😀 😀
                          Welke pitspoezen zijn uitgenodigd?

Op die battle wil ik ook wel aanwezig zijn. 😀 😀 😀
                            Welke pitspoezen zijn uitgenodigd?

Ik zorg voor de drank! 🙂

Ik zorg voor de drank! 🙂

[quote=”bccars” post=242486]@YellowSub : Hah, maar jij vergeet de piloot factor. Onze bompa lawijt is niet onbeslagen in de racerij … he will spank your ass …[/quote]

@bccars
                                  , Sssssssssst het echte werk is al veel jaren geleden maar dat wil niet zeggen dat onze bompa niet meer actief is , :happydance:
                                  Zal eens op zoek gaan naar een Cayman versus Macan GTS dan nodig ik onze Submarine eens uit in mijn speelkamertje , de winter staat toch voor de deur . :first: :happy: :happy:

Simulator.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.