Bon is getekend …. !

Home Forum Porsche Talk Bon is getekend …. !

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

De plaatsvervanger van de 997 is besteld….. :happydance: , een 991 C4 (die ik al even op het oog had) met een dikke kont bj. 2015, met een aardig pakketje accessoires, glazen dakje, 20′ velgjes met nieuwe bandjes, in Achatgrau metallic kleur, tip top in orde met Porsche approved garantie.
      Zo snel ik m in mijn bezit heb zal ik wat meer foto’s posten… :driver:
      Ik was er afgelopen maandag al naar gaan kijken en heb deze aanbieding dan maar niet voorbij gaan …

Attachments:
      • IMG_4960.jpg
      • C4.png
      • IMG_4961.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)
      • En de approved garantie tot 2021 is ook geregeld vandaag, we kunnen er weer effe tegen …..:up: :driver: :salut:

ferm!! dat had ik wel willen zien 😉 😉

:wtf: :up: :up: :applaus:

Dit weekend heeft de wagen een tweestaps polijstbeurt gehad en een een IGL Kenzo glascoatng gekregen, hij blonk mooi, maar nu nog harder al zeg ik het zelf…:drink: t is net een spiegeltje :up:

Thanks Veldie, de wagen valt enorm mee :up: :driver:

wat een beauty, proficiat lucky boy

PASM was in de 991.1 optioneel bij de niet S modellen. Geen idee hoe het zit bij de 991.2.

Ach zo! Ik dacht dat elke 991 standaard PASM had.

nope, de enige optie die er niet op staat is PASM … 😉

Toppie!

Je hebt toch PASM ook neem ik aan? Kan je dan zomaar kortere veren steken?

Ik weet dat Bilstein een Damptronic aftermarket kit heeft, speciaal voor auto’s met PASM. Maar dat zijn veren en dempers.

Bilstein B16

vandaag een half bakje leeg gereden, en moet zeggen dat er geen groot verschil is met deze vering eronder :up:

Okee, maar vandaag was het schitterend weer dus heb je er vast een tourtje mee gedaan? :engeltje:

Zelf 120 km in de 968 maar het was functioneel, met zelfs een zak mortel in de koffer (in plastiek gewikkeld uiteraard) … Genieten!

eigelijk ben ik gisteren enkel van de garage naar huis gereden, ongeveer een 8 km, en er was eigelijk een te verwaarlozen verschil in de hardheid van de vering, viel eigelijk best mee :up: :up: :up:

Visueel akkoord, maar hoe rijdt dat nu?

:lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.