Bon is getekend …. !

Home Forum Porsche Talk Bon is getekend …. !

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

De plaatsvervanger van de 997 is besteld….. :happydance: , een 991 C4 (die ik al even op het oog had) met een dikke kont bj. 2015, met een aardig pakketje accessoires, glazen dakje, 20′ velgjes met nieuwe bandjes, in Achatgrau metallic kleur, tip top in orde met Porsche approved garantie.
      Zo snel ik m in mijn bezit heb zal ik wat meer foto’s posten… :driver:
      Ik was er afgelopen maandag al naar gaan kijken en heb deze aanbieding dan maar niet voorbij gaan …

Attachments:
      • IMG_4960.jpg
      • C4.png
      • IMG_4961.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
      • Gisteren een setje Eibach laten steken, hij ligt nu een 2,5 cm lager, is beter zo vind ik want hij stond wat hoog op zijn poten… :driver: :driver:

Attachments:
        • eibach3.jpg
        • eibach1.jpg

[quote=”Mart” post=263943]” ik loop hier maar één keer rond en dacht bij mezelf, nu kan het nog, volgende week misschien niet meer…, ”

“Een waarheid als een Koe,” zeggen we over de grens. :coolness: :drink:

Zo kan ik momenteel een Mussenreservaat kopen met dubbele garage, hahaha, ik moet het wagenpark toch ergens laten … :happy: :happy: :happy:[/quote]

Snap deze tekst niet helemaal.
          Maar zal wel aan mij liggen.

” ik loop hier maar één keer rond en dacht bij mezelf, nu kan het nog, volgende week misschien niet meer…, ”

“Een waarheid als een Koe,” zeggen we over de grens. :coolness: :drink:

Zo kan ik momenteel een Mussenreservaat kopen met dubbele garage, hahaha, ik moet het wagenpark toch ergens laten … :happy: :happy: :happy:

nope ! maandagvoormiddag bij de DIV langsgeweest, 48 wachtende voor u meneer :bounce: :bounce: daar ging ik echt niet op wachten ..
              Bij het naar buiten gaan zag ik “per toeval” een papiertje tegen de deur hangen dat voor import auto’s een afspraak moest gemaakt worden online, dus dan maar een afspraak geregeld voor morgen namiddag, zal wel lukken neem ik aan… :coolness:

Nog eens proficiat Stefan en is de inschrijving achter de rug?

ok chef,… :salut: :salut: ik zal er zeker zijn … :mrgreen: :mrgreen:

…en wat betreft die 911…, ik had zeker al gedacht dat dat in orde was :up: stel niet uit tot morgen wat je vandaag wil doen, je loopt hier maar één keer rond Gert.. doen man, niet twijfelen gewoon doen, en dat geld ook voor de anderen hier… :popcorn: :think:

Oei, wordt het dan tijd dat ik ook eindelijk een 911 koop? :engeltje:

In ieder geval heb je groot gelijk, wing! En je kan zien dat je er gvd mee rijdt! :what:
                    Geen excuus om 8 april niet op te dagen! :first:

+1 :up:

Helemaal gelijk gedacht Stefan :think: !

[quote=”Harley49″ post=263899][quote=”wing” post=263897]hey Harley49, ik moet zeggen dat deze wagen een beetje rijd zoals een Mercedes, meer luxe, meer comfort, nieuwer, eigentijdser, maar met de sport knop heb je terug het geluid en de fun van een 997, en dan nog te zwijgen over de pdk schakelbak, die doet echt zijn werk om een sprintje te kunnen trekken…, :driver: het is eigelijk een wereld van beide, het comfort van een klasse bak, en de fun van een echte carrera
                          Als je de kans krijgt zeker eens een proefritje maken.. :up:[/quote]

Heel erg bedankt voor de info.
                          Ga zeker eens proefrijden.
                          Het enigste probleem is dat ik mijn P nog steeds vreselijk mooi vind en tot op heden probleemloos rijd.
                          .[/quote]
                          @ Harley49, mijn 997 was in perfecte conditie, reed probleemloos en vond m ook vreselijk mooi , maar het was eens tijd voor iets anders… :popcorn: ,
                          Heb het laatste jaar of 2 jaar onverwacht verschillende mensen in mijn kennisenkring moeten afstaan en dacht telkens.., ik loop hier maar één keer rond en dacht bij mezelf, nu kan het nog, volgende week misschien niet meer…, dit is gewoon de realiteit! en achter 10 jaar ben ik misschien te oud en krom gewerkt om er nog op een deftige manier in en uit te stappen in zo een wagen, en dacht dan doe het nu maar… :happy:

[quote=”wing” post=263897]hey Harley49, ik moet zeggen dat deze wagen een beetje rijd zoals een Mercedes, meer luxe, meer comfort, nieuwer, eigentijdser, maar met de sport knop heb je terug het geluid en de fun van een 997, en dan nog te zwijgen over de pdk schakelbak, die doet echt zijn werk om een sprintje te kunnen trekken…, :driver: het is eigelijk een wereld van beide, het comfort van een klasse bak, en de fun van een echte carrera

Zeer mooi! De binnenafwerking van deze generatie 981/991 is inderdaad quasi perfect. Behalve misschien de richtingaanwijzers, die blijf ik plastiekerig vinden.

Maar ik hoop dat dat Mercedes gevoel je op den duur niet gaat vervelen… Want dan ga je sneller rijden om er vanaf te zijn… [hide]zoals ik vandaag. Sorry arme kleine Alfa-rijder omdat ik in je kont reed omdat jij als een slak vertrok aan de lichten in Lokeren, je keek zo boos wanneer ik je overvloog, beste man… [/hide] :engeltje:

[quote=”wing” post=263897]hey Harley49, ik moet zeggen dat deze wagen een beetje rijd zoals een Mercedes, meer luxe, meer comfort, nieuwer, eigentijdser, maar met de sport knop heb je terug het geluid en de fun van een 997, en dan nog te zwijgen over de pdk schakelbak, die doet echt zijn werk om een sprintje te kunnen trekken…, :driver: het is eigelijk een wereld van beide, het comfort van een klasse bak, en de fun van een echte carrera

Heel erg bedankt voor de info.
                              Ga zeker eens proefrijden.
                              Het enigste probleem is dat ik mijn P nog steeds vreselijk mooi vind en tot op heden probleemloos rijd.
                              .

hey Harley49, ik moet zeggen dat deze wagen een beetje rijd zoals een Mercedes, meer luxe, meer comfort, nieuwer, eigentijdser, maar met de sport knop heb je terug het geluid en de fun van een 997, en dan nog te zwijgen over de pdk schakelbak, die doet echt zijn werk om een sprintje te kunnen trekken…, :driver: het is eigelijk een wereld van beide, het comfort van een klasse bak, en de fun van een echte carrera
                                Als je de kans krijgt zeker eens een proefritje maken.. :up:

Heel mooi.
                                  Heel veel plezier en vele veilige km’s.
                                  Mijn 997 4s is van 2006.
                                  Wat is het grote verschil met het rijden van een nieuw model.
                                  Ik heb het idee dat mijn P met 120.000 km nog uitstekend voldoet maar weet natuurlijk niet beter.
                                  Ik heb hem al 51/2 jaar.

heeeeeee lekker beest !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.