Bon is getekend …. !

Home Forum Porsche Talk Bon is getekend …. !

• Maker
    Discussie
  • De plaatsvervanger van de 997 is besteld….. :happydance: , een 991 C4 (die ik al even op het oog had) met een dikke kont bj. 2015, met een aardig pakketje accessoires, glazen dakje, 20′ velgjes met nieuwe bandjes, in Achatgrau metallic kleur, tip top in orde met Porsche approved garantie.
    Zo snel ik m in mijn bezit heb zal ik wat meer foto’s posten… :driver:
    Ik was er afgelopen maandag al naar gaan kijken en heb deze aanbieding dan maar niet voorbij gaan …

Attachments:
    • IMG_4960.jpg
    • C4.png
    • IMG_4961.jpg
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
    • :applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat met de aanwinst prachtige wagen , en nu maar KM vreten :happydance:

Ik gebruik de flippers toch wel veel moet ik zeggen. Niet als de motor nog aan het warmlopen is en ook niet op de snelweg, maar op gewone wegen verkies ik het boven de automatische stand. De automatische stand weet bijvoorbeeld niet dat het zinloos is om op te schakelen als je 100 m verder wil vertragen om een straat in te rijden.

Ik herinner me dat Walter Janssens toch wel wat werk had qua programmatie bij de wissel. Maar je moet vooral zorgen dat je echt het correcte type koopt. Mèt Sport chrono is een ander dan zonder bijvoorbeeld.

Maar achteraf bekeken had ik toch wel eens bij Techart willen snuisteren ook had ik dat toen gekend…

1d9b70ac2f.jpg

Waren die dag nog naar een andere Porsche gaan kijken, en waren eigelijk te laat aangekomen bij de Porsche garage waar ie staat, ze hebben wel de tijd genomen om wat uitleg te geven over de wagen maar nee ik heb geen testrit gereden…. 😳
            Maar heb ale vertrouwen in de Porsche garage en de aangeboden garantie, als je daar geen vertrouwen meer in kan hebben dan houd het wel op he…. :driver: :driver: 🙄

dikke proficiat met die super aankoop :drink:

ga je nu zeggen dat je met die auto geen testrit gedaan hebt? :coolness:

en hier ben ik echt naar benieuwd, want ik heb er nog nooit mee gereden…… :popcorn:

Misschien leuk voor op circuit, maar voor op den openbare weg, nog nooit manueel geschakeld in de P-kes met PDK

Dit is er ook ene met Sport chrono, dus bak kan makkelijk afgesteld worden op rijstijl
                  Hij moet gewoon knopje SPORT of SPORT PLUS indrukken en gaas geven :driver: :driver:

Terrum heeft recent een stuurwiel met flippers in zijn 991.1 GTS geplaatst. Hij heeft een adaptor moeten plaatsen en de software laten aanpassen . lees meer …

Ziet er op topwagen uit!!!

Ik sluit me aan bij sommige anderen, stuur moet vervangen worden… 🙂

is dit gewoon stuur vervangen of moet er iets aan de software geprogrammeerd worden voor die schakelflippers?
                        Heb je hier een linkje voor waar die te krijgen zijn ? 😀 (nee ik ben nog niets aan het vervangen, alleen “kijken”) :happy:

Ficiat ! Prachtige wagen. En ik moet me niet moeien, en het is niet om te azijnpissen, maar ik zou het stuur vervangen door een sportstuur met flippers !

XXX

Proficiat Wing.
                            Veel plezier met de nieuwe aanwinst :up:

Ik kan niets meer zeggen, ik heb mijn tong afgebeten toen ik zag dat ‘t een PDK was 😉
                              Maar toch proficiat met het ontbreken van de achterruitwisser! :first:

Klopt Bert, gaat een “pedalen” kwestie worden, daar had ik mij al aan verwacht hoor….. :happy: :happy:

Trouwens had ik het ter plaatse niet gezien…, maar pas op de foto’s toen ik thuiskwam zag ik dat er geen ruitenwisser was achterop, dus hier kan hij toch al niet over beginnen ….. :happydance:

Knappe Bolide :popcorn:
                                  Het is nog even wachten op een reactie van Mushroom :mrgreen: hij is de laatste tijd iets minder aanwezig precies :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.