Bon is getekend …. !

Home Forum Porsche Talk Bon is getekend …. !

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

De plaatsvervanger van de 997 is besteld….. :happydance: , een 991 C4 (die ik al even op het oog had) met een dikke kont bj. 2015, met een aardig pakketje accessoires, glazen dakje, 20′ velgjes met nieuwe bandjes, in Achatgrau metallic kleur, tip top in orde met Porsche approved garantie.
      Zo snel ik m in mijn bezit heb zal ik wat meer foto’s posten… :driver:
      Ik was er afgelopen maandag al naar gaan kijken en heb deze aanbieding dan maar niet voorbij gaan …

Attachments:
      • IMG_4960.jpg
      • C4.png
      • IMG_4961.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
      • we zijn al vier pagina’s verder en nog niemand die opmerkt dat er een pedaal ontbreekt :engeltje: :mrgreen: :mrgreen: Schitterende wagen in elk geval, drive safely :first:

@HarleyG, die twee werelden … ik snap wat je bedoelt, maar eigenlijk liggen niet zo ver van elkaar hoor, die Goldwing wereld is niet zo anders dan de Porsche wereld… elke eigenaar probeert zijn speeltje zo goed mogelijk te verzorgen, en meestal blijft die Wing redelijk origineel…. net als die Porsche, maar wel met toeters en bellen af-fabriek besteld.
          Je moet eens in de wereld van ‘je naam’ komen kijken…. een catalogus van 8 blz origineel af fabriek, en dan een kleine 3000blz (is een ruwe schatting) van after marked stukken om te personaliseren…..don’t aks how I know 😉

En toch probeer ook ik mijn 11je zo origineel mogelijk te houden….

Zeker geen slecht idee van Wing, zo een machine heeft alles wat ze nodig heeft, daar moet je niks aan veranderen…. :first:

Wing,
            Van harte gelukgewenst! :applaus:
            Schitterende wagen.
            Nog 1,5 week en dan maar :driver: .
            Cheers.

Ook alweer waar, had ik zelfs niet bij stilgestaan…., ik ga mij eens proberen kontent te stellen met wat er nu aankomt… 😆 😆 😆

mss bandendruksensoren niet zomaar compatibel van 997 naar 991 ?

Ik zou het niet weten of ze zouden passen, de “koper” moest en zou deze velgen tegen elke prijs er bij hebben, dus heb ik ze maar meeverkocht…… 😀
                  De velgjes die nu op de nieuwkomer liggen zijn in dezelfde kleur achatgrau maar mat afgewerkt en vind deze combinatie wel TOP … :salut: maar zeg niet dat er misschien ooit een ander velgje onder zou kunnen komen, zou kunnen, de tijd zal het uitwijzen zou ik zeggen… 💡

[quote=”wing” post=263192][quote=”OscarTango” post=263189]Ik maak me geen illusies dat deze 991 standaard gaat blijven….. Wing houdt van tupperware en andere aanpassingen :coolness:[/quote]

vrees toch dat je het verkeerd hebt…… :coolness: deze zal toch origineel blijven… :driver: :driver:[/quote]

Zelfs geen ander velgen ? BTW, de velgen die op het laatst op de 997 zaten, passen die onder de 991 ? Zou wel vet staan, denk ik.

Veel plezier ermee! Dat de zomer nu maar snel mag beginnen. Liefst vandaag nog!! :drink:

:up: zo moet dat! 2 tegengestelde werelden die in 1 persoon samen komen. Enerzijds de Goldwing wereld met hun vlaggen, lichtjes, toeters en bellen en anderzijds de Porsche wereld waar “visuele tuning” bijna een doodzonde is. :happy:

[quote=”OscarTango” post=263189]Ik maak me geen illusies dat deze 991 standaard gaat blijven….. Wing houdt van tupperware en andere aanpassingen :coolness:[/quote]

vrees toch dat je het verkeerd hebt…… :coolness: deze zal toch origineel blijven… :driver: :driver:

Proficiat met de mooie Porsche super kleur ook !
                            :drink:

Ik maak me geen illusies dat deze 991 standaard gaat blijven….. Wing houdt van tupperware en andere aanpassingen :coolness:

Proficiat!

Ik moet zeggen dat ik na 17 jaar Z3+Z4 ook ietwat uitgekeken was op het cabrio rijden en daarom resoluut voor een Cayman ging.

Een eerste upgrade suggestie heb ik al voor je: stuurvelg met schakeltoetsen verwisselen door één met flippers, dat werkt veel logischer!

Is inderdaad een goede compromis. Heb er ook al zitten aan denken…. :salut:

ik denk van niet Ollie, we hebben lange tijd een Saab 93 cabrio gereden, en dan de 997 Cabrio, en moet bekennen dat mijn wederhelft niet zo graag cabrio reed wegens gezondheidsproblemen, daarom heb ik dan ook gezocht naar een opvolger met glazen “Pano” dakje dat netjes open kan, dan heb je nog steeds een beetje dat “open” gevoel tijdens het rijden…. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.