Bon is getekend …. !

Home Forum Porsche Talk Bon is getekend …. !

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

De plaatsvervanger van de 997 is besteld….. :happydance: , een 991 C4 (die ik al even op het oog had) met een dikke kont bj. 2015, met een aardig pakketje accessoires, glazen dakje, 20′ velgjes met nieuwe bandjes, in Achatgrau metallic kleur, tip top in orde met Porsche approved garantie.
      Zo snel ik m in mijn bezit heb zal ik wat meer foto’s posten… :driver:
      Ik was er afgelopen maandag al naar gaan kijken en heb deze aanbieding dan maar niet voorbij gaan …

Attachments:
      • IMG_4960.jpg
      • C4.png
      • IMG_4961.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)
      • Proficiat met de aankoop, ziet er prachtig uit!

Ga je het cabrio- rijden net te hard missen? 😉

Bedankt mannen, en die koffie van DP sla ik niet af, en we zullen zeker eens passeren in Tongeren René, komt goed :up: :up:

sjieke bak, Stefan.
            Geniet ervan en kom er eens mee langs in Tongeren, hé.

Wim

Dikke proficiat!!! :respect2:

Awel , tis ne hele sjieke Pors . Ge geit da zeer goe gedoan . Ne dikke proficiat vanut de west vloanders . :respect2: .

:applaus: :applaus: :first: :first: :hail: :hail:

Proficiat Stefan,schitterende wagen!

Thanks mannen, hoop dat we nu snel 1,5 week verder zijn, want het zijn nu lange dagen….. :drink:

Een proficiat recht evenredig met de grootte van…het achtereind van je nieuwe machine.
                        Veel geluk en hou het veilig.

proficiat, wat een mooi beest. Dat wordt genieten van elke meter.
                          Voordeel is dat je niet lang moet wachten zoals ik op mijn boxster, nog 3 maanden nu.

Proficiat man :applaus: Geniet ervan! :drink:

Bella machina Stefan, proficiat, sublieme wagen :applaus:

Een hele mooie.
                                Gaat ook ooit de opvolger van mijn 997 4S worden.
                                Heel veel veilige km-s en rijplezier.

PM

[hide]zeer mooie wagen! Proficiat!!![/hide]

Mooi man :up:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.