BORDERRUN

Home Forum Stel jezelf even voor ! BORDERRUN

• Maker
    Discussie

• luc

hALLO,
      VANDAAG ENKELE TOFFE MENSENLEREN KENNEN VIA DE BORDERRUN EN OOK OUDE BEKENDEN
      Sammy,Nancy, Snoer & vrouw van Snoer, Dirk&Veerle
      we zullen zeker es een porscherun organiseren hé
      Grts Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • Ewel sta ook nog eens op de foto met de PF vrienden!
        De gemaakte keuze ‘on track’ te gaan dit jaar maakt het zowaar een zeldzaamheid.

[quote=”de zwarte pijl” post=143626]foto is te privé,zit bij het archief van de Bende Van Snoer ;)[/quote]

leuk heel leuk. :first:

foto is te privé,zit bij het archief van de Bende Van Snoer 😉

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum .
              Zo te zien heb ik wat gemist . 😥

@Vincent
              ,geef mij maar een 964 Turbo ,de laatste echte turbo .Enkele Turbo en enkel achterwielaangedreven . :driver:

[quote=”snoer 964″ post=143448]@ Jochen ,Ja maar ik ga hem niet publiceren of ik krijg zware ambras met ….. :what:
                :what: Je weet wel hè :happy:[/quote]

@Snoer: Wou je zeker niet op het slechte pad zetten :engeltje:

😆 🙄 😆

[quote=”snoer 964″ post=143448]@ Jochen ,Ja maar ik ga hem niet publiceren of ik krijg zware ambras met ….. :what: :what: Je weet wel hè :happy:[/quote]

:censored: ???

Nu zijn we wel curieus zulle …

:coolness:

@ Jochen ,Ja maar ik ga hem niet publiceren of ik krijg zware ambras met ….. :what: :what: Je weet wel hè :happy:

[quote=”snoer 964″ post=143408]

En op de laatste foto staat Black bouda bij bleu bouda te verbroederen :up:[/quote]

@Snoer: Van de laatste foto heb je toch ook een “Blooper” 😀

[quote=”snoer 964″ post=143407]Enkele foto’s van de aankomst van de Borderrun
                          [/quote]
                          Ik was nog aan het denken om te gaan kijken. Nochthans door een porscherijder uitgenodigd om mee te rijden maar ondertussen had ik al andere plannen gemaakt 🙁

Had ik het geweten 😥 Er was bekend volk :first:

De droomporsche van iedereen. Zet eender welk model naast een 993 turbo en je ziet hem niet meer staan. Pas nog de arenarode van … (een exforumlid) nog mogen bewonderen. Damn gewoon showroomstaat *luv *luv *luv

[quote=”Black Bouda” post=143420]Hoi Dirk
                              Gisteren naar AEcars geweest voor een exlusieve 993 turbo en mee gereden
                              maar weet het nog niet onderhoudsboek vanden ze niet terug :applaus: dus even wachten hé
                              dit is voor mij het model dat ik zeker er bij wil een 4s is ook ok maar wel met de brede spoiler 🙂
                              zie foto ke
                              Tot dan
                              Luc
                              [/quote]

Wow, da’s pas een echte P !
                              :first:

:applaus:
                              Daar kan een Boxsterken niet aan tippen of course … 🙂

Ik zou persoonlijk zeker ook nog ff temporiseren tot de hele geschiedenis van de auto mooi terug te traceren is, je weet maar nooit hé …

Hele mooie zaak, trouwens, AECars, ik ben er maandag ll. nog voorbijgereden op weg naar Bavaria Motors. Ik ben ook altijd opnieuw onder de indruk van de kwaliteit van het fotomateriaal op hun webpagina’s: goed bekeken van hen of course, want met zo’n mooie foto’s komt het water je als potentiële klant sowieso in de mond …

:up: :first: :up:

luc

Hoi Dirk
                                  Gisteren naar AEcars geweest voor een exlusieve 993 turbo en mee gereden
                                  maar weet het nog niet onderhoudsboek vanden ze niet terug :applaus: dus even wachten hé
                                  dit is voor mij het model dat ik zeker er bij wil een 4s is ook ok maar wel met de brede spoiler 🙂
                                  zie foto ke
                                  Tot dan
                                  Luc
                                  993turbo.jpg

Leuke foto’s !!!
                                    :first:
                                    :drink:
                                    :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.