Borderrun 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Borderrun 2017

• Maker
    Discussie

• Steven H
    Deelnemer

Zijn er hier nog Porschisten met interesse in deelname Borderrun.
      Vertrek La Roche, einde Porsche center Maastricht.

Borderrun Hill-to-hill

Greetz, muffit

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • duitstalig stuk van belgie zijn we zeker geweest
        volgens mijn telefoon zijn we ook in duitsland geweest. geen bord gezien van duitsland?

more

IMG_7674.JPG

IMG_7679.JPG

IMG_7680.JPG

IMG_7684.JPG

IMG_7685.JPG

IMG_7692.JPG

IMG_7688.JPG

IMG_7695.JPG

ik heb een grijze !
            zijn we dan in Duitsland geweest ?? wist ik niet.

at Porsche Center Maastricht

IMG_7665.JPG

IMG_7671.JPG

IMG_7672.JPG

IMG_7673.JPG

IMG_7676.JPG

IMG_7683.JPG

IMG_7686.JPG

IMG_7697.JPG

IMG_7616.JPG

IMG_7617.JPG

IMG_7638.JPG

IMG_7644.JPG

IMG_7652.JPG

IMG_7640.JPG
                enkele foto’s van Porsches tijdens borderrun

er stond een witte sc voor mij,dacht dat jij dat was.
                  wij hebben laatste stuk naar maastricht de snelweg gepakt,na dat we aan de kant gezet waren door duitstalige polizei.
                  dan waren we de groep kwijt
                  ze vroegen of we aan rally of wedstijd meededen….ik in mijn beste duits nein nein…. gewoon touren in de buurt…
                  dan stopt er een auto van de organisatie met grote letters op de auto borderrun en jas aan van organisatie …. 😀
                  geen boete gehad,reed gewoon 70.

Hey, we waren met blauwe 996 C4 en gele megane RS ipv de 911 SC ( door onzekere weer )
                    Route was in orde, enkel wat heeft België toch veel putten, stuk LUX was super.
                    We hebben getankt aan Massen shoppingcenter. Stond R8 langs ons, waren gangmaker van een groep die anders verloren reed. Konden het routeboekje niet gelezen krijgen, lol.
                    Porsche Center Maastricht is wel de moeite! Wat een aanbod in de showroom.

jij stond voor mij bij de pomp in luxemburg denk ik?
                      wij zijn net thuis nu, weekendje valkenburg erbij genomen.
                      was een mooie route :driver:

Hey, ik ben er ook. net ingeschreven.
                        Met de oldie van 1980 en nog een 996C4 !! i don’t care
                        see you !

dan val ik uit de toon met een Porsche uit 1989 tussen de nieuwe lamborghini’s en ferrari’s
                          een arme sloeber dus 😀
                          we maken er een weekendje maastrischt van,zal wel gezellig worden denk ik

Sorry shaggy maar borderrun heeft niet echt een goede naam onder wagenliefhebbers en wordt als een grote show voor nog grotere showmannen die graag met hun geld pronken aanzien. Vandaag zijn alle dergelijke evenementen gecatalogiseerd onder de noemer show en bluf. Dan doe je beter zelf een roadtrip met enkele vrienden (3 tot max. 5 wagens).

ik rij mee met de borderrun
                              er rijden altijd diverse porsche’s mee
                              er is zeker een show gehalte bij en het is niet goedkoop om mee te rijden
                              maar wel goed geregeld
                              heb al zin in de mooie bochten en heuvels
                              :driver:

XXX

Lijkt me leuk, spijtig dat ik in het buitenland zit… 🙁

2015 was ik erbij, idd heeeel veeeeel showmannen aanwezig.
                                  Maar we kunnen ons eenvoudig distantieren hiervan en ons wat organiseren met de Porsches.
                                  De stop bij porsche Maastricht en de startlocatie maken nu een verschil.
                                  vorig jaar ben ik ook niet geweest, door het te hoge showgehalte en de vele kijklustigen.

Route kan alvast erg leuk zijn! Als ik de beelden van vorige jaren bekijk bekruipt me wel wat een Gumball-gevoel?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.