bosch aerotwin op porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster bosch aerotwin op porsche

• Maker
    Discussie
  • ik zou graag een setje bosch aerotwins monteren

maar nu is de vraag welke type past op een 986 boxster?

want ik kan het precies niet vinden

(wel het model dat op de origineel wisserarmen past !)

met dit soort bevestiging dus, niet met nieuwe kliksysteem want dan moet je de wisserarmen ook nog vervangen…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • 😉 graag gedaan,ik ga er ook een setje op mijn boxster monteren,ze liggen veel dichter tegen de ruit dan de gewone ,en kwa werking perfect gewoon 8)

Greetz Boxster

[quote=”Boxster”:a14kngrj]:wink: Als je het setje aankoopt voor een Vw T4 ,heb je dezelfde maat voor een Boxster ,ik monteer om de 8 maanden nieuwe op mijn VW transporter ,en de oudere gaan steeds op mijn Boxster ,en de afmetingen van de linkse en rechtse zijn wel verschillend,de linkse dus voor het stuur ➡ zijn langer dan de rechtse 😉 en dit type ➡

is leverbaar voor een T4 Bus , en voor op de origineel wisserarmen 😆 goed he ,prijs iets van een 49 € bij A-parts ,en werken echt perfect

Greets Boxster[/quote]

thx voor den tip

kan ik morgen men setje is gaan bestellen

grtz

😉 Als je het setje aankoopt voor een Vw T4 ,heb je dezelfde maat voor een Boxster ,ik monteer om de 8 maanden nieuwe op mijn VW transporter ,en de oudere gaan steeds op mijn Boxster ,en de afmetingen van de linkse en rechtse zijn wel verschillend,de linkse dus voor het stuur ➡ zijn langer dan de rechtse 😉 en dit type ➡

is leverbaar voor een T4 Bus , en voor op de origineel wisserarmen 😆 goed he ,prijs iets van een 49 € bij A-parts ,en werken echt perfect

Greets Boxster

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.