Bosch S5 Batterij

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Bosch S5 Batterij

• Maker
    Discussie
  • Gisterenavond leek het mij een goed idee om de Porsche nog eens van stal te halen. Het was inderdaad wel wat kouder, maar een auto moet bewegen en met alle sneeuw van de laatste tijd had ik hem dus lekker binnen laten staan.

Het starten geen probleem… de eerste keer. Lang verhaal kort, ik heb hem met een aantal buren van achter de hoek de garage in kunnen duwen.

Dankzij Wim heb ik nu zekerheid dat het aan de batterij ligt. Hij heeft mij de Bosch S5 85Ah aanbevolen. Die wil ik nu zo snel mogelijk halen.

Heeft er iemand een idee waar ik die batterij ergens in het Antwerpse kan vinden? Ik heb net een bedrijf gebeld (ACA) dat zich de batterijenkampioen noemt, omdat ze enkel batterijen verkopen, maar die hebben geen Bosch in hun gamma.

Vele tips zijn hartelijk welkom 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • sommige relais bij oudere Porsches hebben inderdaad niet de beste reputatie. Ook bij mijn 964C2 was het af en toe prijs, en ze hebben mij toen ook VW-relais aangeraden, die goedkoper en beter waren volgens sommigen. Moet toegeven dat ik er sindsdien inderdaad geen problemen meer mee gehad heb…?

0

Heb meteen ook een druppellader gekocht. Nu blijkt dat het niet aan de batterij lag maar aan één of andere kutrelais van 68€ Excl. BTW (bij porsche toch) Serienummer 911 618 154 00 Wim is al op zoek naar een beter (lees goedkoper ;)) alternatief

0

Kun je daar geen druppellader aanzetten.Ze blijft dan toch zeker 6 mnd goed.Of is het een box zonder stroom.

0

Ik heb via de bosch service site een garage gevonden 205€ (incl btw à 21%)

0
            Wim

Profile Tyrecenter levert bij ons Bosch accu’s.

Dus waarschijnlijk hier ook. 😉

Bij Profile Tyrecenter
              B-2030 ANTWERPEN, VOSSESCHIJNSTRAAT 11

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.