Bose luidsprekers voor Boxster 986 (bwj 2001)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Bose luidsprekers voor Boxster 986 (bwj 2001)

• Maker
    Discussie
  • Ik vind de geluidsinstallatie van de Boxster nogal povertjes. In mijn vorige cabrio een BMW van 1996 was het geluid van de boxen veel beter. Ik ben dus op zoek naar luidsprekers van Bose die in het dashbord kunnen geplaatst worden ter vervanging van diegene die erin steken. Is dit apart te verkrijgen? Heb al her en der is gezocht maar nergens gevonden.
    Iemand een idee?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ik vind zelfs de Bose speakers niet zo super voor de prijs etc

[quote=”marcolini67″ post=170620] Zelfs de Fiat 500 C van mijn vrouw heeft betere muziek id. basis versie![/quote]

Ni te doen hé :music:
        Hier ook een 500 C, onwaarschijnlijk wat een heerlijk geluid die HiFi produceert.
        Zelfs stukken beter dan de radio in m’n Audi :bounce: :bounce:

Is al wel 13 jaar oud dan hé

Thx deepee had filmpje ondertussen ook al gezien! Ga ze zowiezo kopen en probeer het wel smeltklemmetjes ken ik niet maar kom er wel uit! Upgrade is echt wel nodig! Eigenlijk een schande dat daar kartonnen ls inzitten! Zelfs de Fiat 500 C van mijn vrouw heeft betere muziek id. basis versie!

solderen hoeft niet, je kan ook krimp klemmetjes gebruiken … ipv de tutorial video kan je hier een afdrukbare versie met visuele ondersteuning vinden.
              en als je overtuigd bent kan je ze hier in solden kopen

[video width=425 height=344 type=youtube]W0LPyCoq5k8[/video]

Idd heb ik gelezen. Heb de mijn er ondertussen is uitgehaald ‘t is inderdaad karton. Ik zie dat die Alpine’s te koop zijn voor ca 45 euro per set. Moet er dan nog iets bijgekocht worden. Solderen etc is niet echt mijn ding.
                Alvast bedankt voor de snelle reacties.

We hebben dankzij het initiatief van Pascal een groepsbuy gedaan.
                  Inbouwen is stukje cake. 🙂
                  Met de kap open mag je wel geen wonderen verwachten.
                  Verstuurd met Tapatalk

lees deze topic eens door. deze Alpine speakers zullen een beter alternatief zijn qua prijs, kwaliteit, beschikbaarheid, …

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.