BOSE optie op een Audi radio activeren?

Home Forum Zeverhoekje BOSE optie op een Audi radio activeren?

• Maker
    Discussie
  • Tis wel niet P gerelateerd maar misschien kan iemand mij helpen.

Zoals sommigen al wel weten hebben we de VR6 van mijn vrouw vervangen door een Audi.
    Aangezien er een kleine fout in de radio zat heb ik in Duitsland een identieke gekocht.
    Het gaat om de originele “Audi Concert” radio wat eigenlijk een Blaupunkt is.
    Nu heeft de A6 het BOSE sound pakket als optie. Bij de vorige radio kwam er ook “BOSE” op het display bij het opzetten van de radio.
    De “nieuwe” doet dit niet en klinkt ook helemaal anders. Duidelijk dat deze het bose systeem niet correct aanstuurt.

Mijn vraag: hoe “activeer” je d BOSE instelling/optie op de radio?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • BOSE is niet slecht maar veel te duur voor wat het uiteindelijk maar is. ook voor de huiskamer installaties.
      Er zijn veel betere merken die pakken goedkoper zijn.
      BOSE heeft gewoon een schitterende marketingafdeling!

Voor wie wat meer wil weten:

http://www.intellexual.net/bose.html

http://www.firstadopter.com/fa/archives/001749.html

BOSE veel te duur

ja inderdaad bose is duur maar een kennis van mij heeft een aantal amerikaanse jeeps beiden met de bose optie en dat speelt fantastisch hoor

een andere kennis heeft dezelfde jeep maar dan zonder die optie dat verschil is wel degelijk dag en nacht

het prijskaartje das natuurlijk een pak duurder dan de standaard (dacht 4000) speakers hangt er vanaf wat je wil he

succes

Heb afspraak bij Audi gemaakt.
          Blijkbaar worden die radio’s gecodeerd/geconfigureerd op de wagen en de achterliggende installatie (Speaker, versterker enz)
          Ze gaan nu de config van de originele in de nieuwe laden en dan zou het in orde moeten zijn.

Ondanks dat BOSE veel te duur is voor wat het is en zijn imago enkel te danken heeft aan marketing klinkt het toch niet slecht 😉 )

of het zit er al in en kan met code worden vrijgegeven

of het is een andere firmware , eg , software, die moet opgeladen worden door de fabrikant, of iemand die weet hoe je die dingen kan herschrijven

ik gok op het laatste

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.