Boucles de Spa Legends 2008

Home Forum Porsche Uitstappen Boucles de Spa Legends 2008

• Maker
    Discussie
  • 16 – 17 februari

Niet te missen!!!

Er staan ongeveer 240 wagens aan de start, waarvan 40 Porsches!!!

Meer info vind je op de website http://www.race-rally.be en dan doorklikken naar Boucles de Spa Legends

Vandaag was er reeds de persconferentie met de Porsche van ons team in de belangstelling.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • moi geweest ,
      ben zaterdag namidag gaan zien
      heb 2 nachten gedroomd van die witte RS 😀
      wat een geluid 😉
      heel mooi die martini kleuren 😉

Mijn 911 is slechts halverwege koers geraakt. Marku Alen stond toen op een 10de plaats dacht ik.
        Carterberschermer verdwenen na de Clémentine…
        Een olieleiding was losgerukt, gelukkig zonder erg.

Piloot: Christian Kelders
          Co-piloot: Christophe Kerkhove

Christian Kelders heeft vooral heel veel circuit-ervaring, was er dit jaar ook weer bij met de 24h van Dubai.

Is wel spectakel zoiets, zijn autos bij die ik nog nooit gezien heb ook 😛

Wie was de bestuurder en copiloot bij jullie nr 15? Is niet te zien op fotos

Daarom ben ik mijn leven nog niet beu om daar als toeschouwer langs de weg te gaan staan.

Toch wel 2 maal geluk gehad zeker ❓
                ,zie:
                http://www.rallyephotos.be/

bekijk filmpje eens na ongev. 3 min 30

eerste maal dicht langs een boom (spar)
                tweede maal gelukkig geen gracht naast de weg

groeten
                lucarl

Zeer goed geweest!

Onze Martini met nr. 15 is 9e algemeen geëindigd en 2e in de klasse.
                  We hebben geen enkel probleem gehad, met uitzondering van een lekke band.

Volgende afspraak is 22 maart in Jalhay!

En hoe is het geweest?

Er staan blijkbaar al fotos op de site van havermanst
                    http://www.liebe-zu-ihm.be/report.php?id=10

😯

PRACHTIG!!!!!

Heel veel succes mannen!

Hey Jan (nine-eleven),

Ik hoop dat we geen problemen mogen ondervinden, alles is nieuw aan de wagen, maar dan echt alles. Maar je weet het natuurlijk nooit, kan altijd iets gebeuren. We hebben zelf ook wel wat onderdelen mee, op die manier kunnen we mekaar altijd verder helpen.

Ik kan je garanderen dat we hard gewerkt hebben aan de wagen die je op bovenstaande foto kan zien. De foto is zaterdag genomen op de persconferentie van de Boucles.
                        Na de persconferentie hebben we de motor nog even terug onder handen genomen.

We hebben ook gezorgd voor een nieuwe grote servicetent en alle materiaal zoals stroomgroep, compressor, enz…

Ik heb trouwens jouw wagen vanmorgen nog zien staan bij de beletteraar, zag er ook goed uit.

Zal zeker en vast opvallen zo een “Martini-team”, en zoals je al zei… maakt niet uit wie wint… als het maar een Martini is 😉

deze foto staat al op verschillende andere sites dus ik denk geen probleem.
                          @autodekens: indien in de problemen>ik zal een volledige sprinter meehebben aan onderdelen en banden.
                          Voor mij al gelijk wie wint, als het maar een Martini is 😉 Hik! 😆

Yep,
                            Belettering is morgen klaar en daarna rechtstreeks naar Francorchamps voor de test. Ik heb foto’s van de andere 911 waar ze toen aan bezig waren, maar iemands anders wagen op een forum zetten doe ik liever niet. Er hangt nu een carterbeschermer en benzinetankbeschermer aan en hopelijk doen zij hun werk 😉
                            Moet er dus zo uitzien:

start Marku met uwe Porsche .
                              pics 🙂

schitterend!!
                                Ben net terug van beletteraar.
                                Ook mijn 911 wordt in Martini-kleuren gestoken.
                                Donderdagmorgen klaar voor een laatste test op francorchamps met een Vliegende Fin.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.