bougies 993 vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 bougies 993 vervangen

• Maker
    Discussie
  • Volgens het onderhoudsboekje van 993 moeten de bougies vervangen worden telkens om de 40.000 km.De kwaliteitsbougies van tegenwoordig gaan veeeel langer mee.Na 100.000 km is geen uitzondering voor sommige wagens.
    Omdat de mijne er al 75000km in zitten werden ze gecontroleerd.Echt,zonder overdrijven,in zeer goede staat,zelfs de kleur……dus nog niet vervangen.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Da’s idd. een leuk klusje, die bougies 😀 shock:

Nu nog verse olie en ik kan terug bollen.

Peter R.

geen probleem het is graag gedaan

[quote=”RSR”:36hqhqiu]De bougies vervangen op en 993 is een mooi werkje hoor, maar geen probleem als je wil kan je gerust langskomen bij ons en dan knappen wij dat werkje wel op voor u.

Luc[/quote]

Sorry Luc,ik had de bougies toch maar laten vervangen half november 2005 voor de zekerheid.Dendermonde is voor mij een beetje ver voor een “kleinigheid” als bougies vervangen.Toch bedankt voor de uitnodiging.

idd 😆

@RSR

Daar twijfel ik geen ogenblik aan 😆

Ik heb echter een regeltje : Ik laat niks doen da ‘k zelf nog ni gedaan of geprobeerd heb. Dan kan ik tenminste het werk van de professioneel op prijs stellen 😉

Peter R.

De bougies vervangen op en 993 is een mooi werkje hoor, maar geen probleem als je wil kan je gerust langskomen bij ons en dan knappen wij dat werkje wel op voor u.

Luc

Is er eigenlijk een manier om die dingen te vervangen zonder gebruik van een brug ? Heeft er iemand een doe-het-zelf constructie gemaakt om ze in de schuur te kunnen wisselen ?

Peter R.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.