bourage krukas 944 vervangen+ onderhoud

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 bourage krukas 944 vervangen+ onderhoud

• Maker
    Discussie
  • Heb dus porsche 944 staan met lek aan de krukas.
    Hoe moet ik hier aan beginne?
    Moet motor er daarvooor uit?
    Moet motor ervoor open gelegd worden?
    Motor moet ook nog groot onderhoud krijgen (heeft een jaartje stil gestaan), dus ook nieuwe riem enzo …
    Zijn er nog pakkingen ofzo die ik ineens mee moet vervangen?
    En onderdelen die ik moet nakijken en dergelijke?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”wekki”:gc01yzrx]heb ook maar nieuwe pakkingen besteld voor de polies van de balansriem.
      Deze durven ook lekken zeden ze bij verellen.
      En nu ik er toch makkelijk aan kan 😆

Zen wel serieus boekig op de post aant worden zalle, nu zen we almeer dan een week verder en heb nog steeds die boek ni ontvangen van haynes[/quote]

Ze durven allemaal al eens te lekken waarom dan niet alles vervangen 😕 wink:

heb ook maar nieuwe pakkingen besteld voor de polies van de balansriem.
        Deze durven ook lekken zeden ze bij verellen.
        En nu ik er toch makkelijk aan kan 😆

Zen wel serieus boekig op de post aant worden zalle, nu zen we almeer dan een week verder en heb nog steeds die boek ni ontvangen van haynes

De plaat die er rond zit

heb startmotor er af gehaald en daar heb ik gaatje gevondne in vliegwiel, en krukas polie is er nu af.

Maar nu voor die pakking (burage) van de krukas er af te krijgen moet ik daarvoor iets uit elkaar vijzen of niet?
            (bedoel van carter of die plaat die er rond zit ofzo?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.