Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › boxerfan
- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door PDS.
-
Hallo heren en dames porsche liefhebbers.
Ik lees al een tijd mee op dit forum en vind dat de tijd gekomen is om me voor te stellen en mijn steentje bij te dragen.
Als autogek van kindsbeen ben ik geen superfan van één merk. Maar het uitgesproken geluid van boxermotoren spreken voor mij
al meer dan 40 jaar tot de verbeelding. Als toeschouwer van de rallysport, in de vorm twee- of wielers op de weg of het circuit,
atmosferisch of turbogeblazen van Fuji Heavy Industries.
Als kind werd ook ik vaak gepest voor mijn gestalte en uiterlijk dus was het dragen van een helm de ideale STIG-vermomming. Al zitten
onder de porsche rijders blijkbaar ook best rare snuiters. Je zal maar vertellen aan je vrienden dat je je met een turbo parkeert
op de parking van de aldi voor alleen maar een foto, of nivea smeert aan je dure lederen interieur. Naar mijn mening kan je in de
ottobar maar beter het parfum op hebben van Bardahl ipv Beiersdorf 😉
Maar goed, onder die helm kon ik tonen waar ik wel goed in was. Vele jaren later ben ik door de overmatige helmdracht al mijn wilde
haren verloren en ook overgeschakeld op vier veilige wielen. Helmdracht is nu nog slechts occasioneel.Het forum heeft nu nood aan extra hulp achter de schermen en daarom heb ik ingestemd om de PFB-verkeersregels mee te helpen handhaven. Al is in de voetsporen treden van zo’n voorganger(s) geen dankbaar cadeau! Toch zal ik m’n uiterste best doen en proberen bijdragen om de virtuele omgang met elkaar hier op een volwassen, eerlijke en open manier te laten verlopen.
hey hioctane,
Proficiat dat je wim wil vervangen om te helpen de kar te trekken.
Veel succes gewenst !!!!Schitterende voorstelling en binnenkomen als moderator… ik weet niet of iemand dat hier al ooit heeft voorgedaan :think: :respect2: :respect2: :respect2: Welkom in ieder geval :drink: Heb je toevallig al een Porsche of plannen voor een aankoop?
Welkom hioctane 😉
En bedankt voor het vervangen van mij, en dat dit gelukkig voor Harley vrij snel gegaan is. :up:
welkom,
het kibbelen valt hier beter mee dan in de wetstraat, maar achter te schermen zal je vast meer werk op te knappen krijgen.
succes met je nieuwe uitdagende :geek: vrijwilligersjob !!:respekt: Hip hip hoera! Welkom aan de nieuwe moderator en succes met deze toch serieuze taak.
Floere.welkom en alvast bedankt op voorhand om jouw kennis met ons te delen :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.