boxerfan

Home Forum Stel jezelf even voor ! boxerfan

• Dit onderwerp bevat 30 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PDS.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo heren en dames porsche liefhebbers.
    Ik lees al een tijd mee op dit forum en vind dat de tijd gekomen is om me voor te stellen en mijn steentje bij te dragen.
    Als autogek van kindsbeen ben ik geen superfan van één merk. Maar het uitgesproken geluid van boxermotoren spreken voor mij
    al meer dan 40 jaar tot de verbeelding. Als toeschouwer van de rallysport, in de vorm twee- of wielers op de weg of het circuit,
    atmosferisch of turbogeblazen van Fuji Heavy Industries.
    Als kind werd ook ik vaak gepest voor mijn gestalte en uiterlijk dus was het dragen van een helm de ideale STIG-vermomming. Al zitten
    onder de porsche rijders blijkbaar ook best rare snuiters. Je zal maar vertellen aan je vrienden dat je je met een turbo parkeert
    op de parking van de aldi voor alleen maar een foto, of nivea smeert aan je dure lederen interieur. Naar mijn mening kan je in de
    ottobar maar beter het parfum op hebben van Bardahl ipv Beiersdorf 😉
    Maar goed, onder die helm kon ik tonen waar ik wel goed in was. Vele jaren later ben ik door de overmatige helmdracht al mijn wilde
    haren verloren en ook overgeschakeld op vier veilige wielen. Helmdracht is nu nog slechts occasioneel.

Het forum heeft nu nood aan extra hulp achter de schermen en daarom heb ik ingestemd om de PFB-verkeersregels mee te helpen handhaven. Al is in de voetsporen treden van zo’n voorganger(s) geen dankbaar cadeau! Toch zal ik m’n uiterste best doen en proberen bijdragen om de virtuele omgang met elkaar hier op een volwassen, eerlijke en open manier te laten verlopen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • PDS

Welkom Moderator :drink:

Welkom, en succes met het moderatorschap. :respekt: :respekt:

Het zal even wennen zijn als ‘nieuwkomer’ en instant moderator, maar dat zal wel goed komen.

Veel succes :respekt:

Heb dit weekend ook de tip van het zadelvet meegekregen…..en niet van de minste……van een echte GURU!
            Heb momenteel nog wat productjes die ik eerst ga opgebruiken alvorens zadelvet aan te schaffen.
            By the way: met een schroevendraaier het vuil van de zetel proberen te krabben is ook geen goed idee! :happy: :bounce:

niveaEmoticon05Blush.png
              zadelvethoofdpijn-2.gif

Welkom en super dat je wil modereren.

Dat van die Nivea vind ik ook heel raar… vetzakkerij is bepaalde heerschappen niet geheel vreemd! En met mijn middel voor paardenzadels lachen ze me nog uit ook! Tsk!

Welkom en 3 duimen Up voor je positieve instelling en inzet!!! :up: :up: :up:

XXX

:up: :up: :up: Hioctane, we gaan hier nog van u horen :happydance:

Heel veel succes gewenst met deze job. Tof dat je deze uitdaging aangaat!

[quote=”Bones” post=226339]… toevallig al een Porsche of plannen voor een aankoop?[/quote]

In het verleden al een 944S2 gehad en droom nog stiekem van een handgeschakelde 928S4. Ik weet het: geen van beide echte boxers. Maar het gebrom van een V8 Porsche klinkt ook als :music: in de oren.
                        De nieuwe en nu de laatste jaren ook de oude elvers, zijn haast niet meer te betalen voor de doorsnee liefhebber.

@all: dank voor de verwelkomingen.

Hi hioctane

Je bent een voorbeeld voor ons allen… Zo binnenkomen en al direct aan de kar meetrekken.

het zeal niet altijd gemakkelijk zijn, maar ik stel voor dat die gene die hier al wat langer actief zijn je bijspringen op moeilijke momenten.

ik wil dat ook wel doen op voorwaarde dat je me niet meer uitlacht voor het oneigenlijk gebruik van Nivea en dat je me door je titel van je topics niet op het verkeerde been meer zet.

Bij boxerfan dacht ik eerder aan dit
                          image.jpeg

Ook in haar naam welkom en succes!!!!!

Ps een eigen bucketlist heb ik niet, ik stone wel op de hare en moest, omwille van mijn te korte benen, wel op een bucket gaan staan om van haar bucketlist af te geraken :mrgreen:

succes en bedankt, een deel van je bucketlist is zeeeer mooi :up:

Welkom en succes met je taak :applaus:

Welkom en succes met het moderatorschap (of hoe noemt men dat ?)
                                Jij moet toch wel al een hele tijd meelezen :think: Dat verhaal van den Aldi is al even geleden :popcorn:

@Harley G: niet elke flat-6 mag zich boxer noemen 😉

en ben ook een echte hondenliefhebber maar dat ras kan me minder bekoren, deze staat echter nog op de bucketlist

beemer.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.