boxster 1997

• Maker
    Discussie
  • Heb deze boxster gekocht met bumperschade aan voorzijde, deze veranderd in turbolook bumper,ledlights bijgeplaatst, sticker gekleefd zijkant en achterspoiler :

Attachments:
    • CIMG1042.JPG
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Welkom geheten hier .
      En nu mee deelnemen aan ritjes .
      zo heb je het meeste plezier in je Porsche 8)

ik vind dat je de ‘schoonheid’ van een dergelijke achterspoiler vooral ook dient te bekijken bij een rijdende Boxster! Ik beschouw de zilveren Boxster S die ik had nog steeds als een van de mooiere auto’s die ik had, maar geef toe: dat onnozel rechtopstaand meetlatje van een spoiler, eens je rijdt, trekt toch werkelijk op niets. Dat stoort pas de mooie lijn van de Boxster (wat men al een beetje trachten te corrigeren heeft bij de Cayman!) Met zo een bijkomende spoilerlip ziet het er dan tenminste al een beetje als een echter spoiler uit… vind ik 😉

En inderdaad; welkom! 😀

Ik zie ook veel kruiskes 😥 Verder moet ik zoals Mushroom zeggen : mooi alleen die achterspoiler (handvat) breekt de ganse achterkant. Maar wie zijn wij? Zolang het uw smaak en goesting is OK 😉

Verder welkom en veel (cabrio)plezier met de P 😀

rjf

Welcome ! 8)

Hier nu ook 1 foto en kruisjes.
              Gisterenavond kreeg ik ze nochtans allemaal te zien.
              Als je de URL van een foto rechtstreeks ingeeft in je browser krijg je ook slechts een kruisje te zien dus ik denk dat onze TS ze (per ongeluk) verwijderd heeft.

Wim

Hier idem dito.

Ik zie nu alleen nog maar 1 foto, de andere zijn x-jes 😕 Of is dat alleen bij mij?

Heel mooie Boxster, alleen dat handvat vanachter doet afbreuk aan de wagen.

‘k Heb jouw foto’s een beetje geordend, anders klik je eens op “citeer”, dan zie je hoe het moet voor in de toekomst 💡 😉

Welkom trouwens met je heel mooie Boxster…

Proficiat met uw aanwinst, veel plezier ermee ❗

Proficiat met je aankoop. Misschien een iets grotere foto van je wagen … ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.