- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 februari 2015 om 01:17
De batterij van mijn 987 liet me een paar keren in de steek ( te weinig gebruikt !!)..met alle nare gevolgen :Zoals bv om voorkoffer dan open te krijgen .kapotte batterij en “verstoorde ” electronica door …ja dom ! trachten te starten met startabels enz …
dit wil ik uiteraard bij de nieuwe 981 boxster voorkomen , zeker omdat er bv geen mechanisch deurslot meer opzit ( bij de 987 kan men na een week gewoon met de sleutel openen ) !! Hoe doe je de deur van de 981 open als de batterij (te)leeg is ???Dus de Ctech ligt klaar .. maar waar kan men best-veilig-eenvoudig aansluiten ?????
Direct met schroefogen op de batterij polen ?? en laten zitten …kan men gewoon met dunne kalbel doorheen kofferdichting naar stopcontact ???
In het interieur op de aansluit stekkers ? MAAR :hebben deze wel stroom als sleutel er af is en wagen op slot gaat ?? (heb geen sigaretten aansteker)
Hoe komt men best met de voedingskabel naar buiten ??raam beetje open (alarm? )?? of gewoon tussen deurdichtingen ?heeft er iemand ervaringen mee of zinvolle tips hiervoor .Neem aan dat dit probleem “algemeen” bekend is bij de Porsche diehards !!
bedankt voor de “hulp” .:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.