Boxster 981 (S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Boxster 981 (S)

• Maker
    Discussie
  • Mochten er hier eigenaars zijn van een 981(S) met pdk, lederen interieur, sportuitlaat, PASM en nog wat leuke opties, die met de gedachte spelen om deze in de nabije toekomst te verkopen……let me know please!
    Ik zou geïntereseerd kunnen zijn indien ik beslis om toch niet voor de 718 te kiezen.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Dat was gene pdk, hé!
        Net eens ff jaarlijkse tax en BIV simulatie gedaan….
        De S maakt minder kans wegens een vb van 1428,25 euro en een biv die tussen de 1959 en 2500 euro zal liggen. In dat geval moet de S al een echt koopje zijn.
        Als je daartegen de 718 legt met 396,56 VB en 624,56 biv en de 718s met resp 594,58 en 835,08…. :coolness: Maar het is het geluid, hé! :bounce: dat in combinatie met de “afschrijving” van een nieuwe, zouden mij nog doen kiezen voor de 981….. :coolness:

0

De beste die ik kende op het forum is al weg hé Walter 😀
          was mssch wel geen S

0

Thx deepee. Zoek engines lopen al een paar weken en ik ken nagenoeg elke Boxster die te koop staat in Duitsland, België, Oostenrijk en Frankrijk. :first:
            Als er echter een betrouwbare forummer met het idee speelt om binnen dit en 5 maanden zijn 981 weg te doen….ben ik kandidaat….

0

ticks almost every box you wished for click
              grootste afschrijving is gepasseerd, lage KM stand, fiscaalvriendelijke 2.7L, …
              mocht je niet wild worden van de kleur, dan zijn er nog 30 alternatieven

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.