Boxster 986

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Boxster 986

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Eerst even voorstellen! Ik ben Marcolini (op dit forum althans)
    Klein beetje autofreak (denk ca 20 wagens op evenveel jaar) en reeds lang (sinds 2008) op zoek naar een P-Boxster.
    Bouwen en kids hebben deze droom ondertussen wat vertraagd (doch zeker voor mijn 50ste).
    Ben al 9j in het bezit van een Beemer 318 Cabrio (volledig origineel met 110.000 km) en als dagelijkse wagen toer ik rond met een 520d.
    Mijn vrouw is ook cabrio fan maar haar Renault CC kwam dramatisch aan zijn einde door een motorbreuk en werd vervangen door een Fiat 500C

Na lang zoeken en twijfelen zal dit waarschijnlijk mijn nieuw speeltje worden ter vervanging van mijn 17j oude BMW Cabrio
    Het is een Boxster 2.5 tiptronic (109.000 km) uit 1997
    Minpuntjes:
    kleine olielek versnellingsbak (1 druppeltje om de 3 weken)
    Geen Airco en geen volleder (half)
    Pluspuntjes:
    net groot onderhoud (incl. debietmeter)
    Speciale uitlaat (originele krijg ik erbij)
    Meningen graag!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • Het is vandaag nog mooi weer, dus maak maar een hele lange omweg richting de stalling. 😉

Proficiat en veel plezier ermee :driver:

Today Big Day!! Porsche afhalen en :driver: :driver: naar de winterstalling pff. Dan wachten op de lente!

Heel veel veilige km’s.
            sukses

thx

Proficiat met je aankoop! :applaus: Zoals je ziet, geduld loont. 😉

XXX

Proficiat en veel plezier en weinig zorgen :happydance:

Proficiat met de aankoop, vele veilige kilometers – met het zonnetje op je bolletje – gewenst!

Ziet er idd nette Boxster uit man :up:
                      Veel plezier ermee en proficiat !

Ziet er zeer netjes uit, succes en veel rijplezier!

Proficiat! Je hebt veel geduld gehad!. Maar ziet er top uit. Veel plezier, laat het maar snel zomer worden.

Gefeliciteerd met je aankoop, heb net dezelfde maar twee jaar ouder, heb er reeds een beetje geld moeten insteken maar dat moet je erbij nemen, rij er nu reeds anderhalf jaar mee, alle dagen, en mag niet klagen, niet iedereen rijdt met een P naar zijn werk. :respekt:
                            911 blijft de ultieme (natte) droom natuurlijk maar ooit, ooit… who knows. :hail:

Proficiat met je aankoop. Ik hoop dat mijn zoektocht naar een 987 niet zo lang gaat duren….:)

Beste Porschisten,

De kogel is door de kerk! Hierbij stel ik onze nieuwe aanwinst voor.
                                Na een zoektocht van meer dan 2 jaar!!!!!
                                Een Porsche Boxster van 2001
                                BE-wagen met volledige historiek en carpass!
                                Zoals steeds gevraagd de foto’s

Greetz.

DSC04656.JPG

DSC04652.JPG

Ik dacht dat je achter een Tip aan het zoeken was? Is natuurlijk een heel verschil in rijden. 🙂

Een AKK en je weet meer… 😉 Veel succes!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.