Boxster 986

Home Forum Stel jezelf even voor ! Boxster 986

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebbers

eindelijk mijn zin gekregen en boxster van 2000 gekocht.

Attachments:
    • 2013-08-3117.13.32.jpg
    • 2013-08-3117.13.41.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • welkom bart
      veel plezier met je Porsche
      :drink:

Welkom Bart,
        Ik ben van Machelen afkomstig maar woon ondertussen reeds een aantal jaren in Rotselaar.
        Heb sinds vandaag ook een Boxster van 2001. We komen mekaar onderweg zeker nog wel tegen! Veel rijplezier.
        Johnny.

That’s the spirit! :coolness:

Zonnetje te zien en tochtje maken, zalig op een zondagnamiddag.

:applaus: Hé Bart,

Welkom en veel rijplezier met je Boxster!

DiBo

Welkom Bart :drink: leuke wagen een boxster heb ik ooit ook nog gehad :up: leuk in de bochten veel plezier gewenst

welkom, weer een boxster d’er bij, we gaan nog in de meerderheid geraken! :happydance:

Wij hebben ook een Boxster,zeer plezante auto;rijden ook alleen maar in de zomer staat nu in winterstalling veel succes met uw mooie boxster en hou het veilig.

Juist terug van een ritje, zoontje meegenomen hij maakte de volgende opmerking:
                      “de politie heeft ons niet gezien we zijn te snel :respekt:
                      eerst nog eens gewassen en dan een ritje gemaakt, nu terug in de hangaar
                      en morgen dekentje over, tot de volgende rit.

fijn te horen dat er P liefhebbers in de buurt wonen.

proficiat Bart, ook ik zal je wel tegenkomen want ben ook van die omgeving :happydance:

Bart,
                          Dat ziet er goed uit.
                          Niet teveel parkeren maar rijden met die bolide.
                          Iedere keer als ik de mijne start voor een ritje is genieten.
                          Dus!!! Veel starten en rijden

welkom, en nu maar genieten :coolness:

Hey Bart,

Welkom op het forum.
                              En we zullen elkaar zeker eens tegenkomen onderweg, want ik ben van dezelfde omgeving.

Veel plezier met je Boxster!!

Groeten,
                              David

Beste P vrienden,

Eerste poging om tekstje te zetten was mislukt vandaar korte voorstelling 🙁

Ben Bart van 76 uit Perk Steenokkerzeel.
                                Heb een tuinonderhoud/aanleg bedrijf Bart De Tuinman.
                                Wagen gekocht bij de autohandel van mijn nicht
                                Porsche microbe heb ik al veel te lang.
                                Heb ooit een paper geschreven over porsche boxster, toen bij Porsche langs geweest en nodige info en hulp gekregen van Frits Marmelstein. Deze man was echt top en behandelde mij alsof ik een klant was die een volgende Porsche kwam kopen.

Heb de wagen van augustus maar ik rij er enkel mee tijdens weekend als ik eens niet werk.
                                Nu staat de wagen in de hangaar als het morgen niet regent zal ik ze nog eens uithalen. 😆

Alvast bedankt voor de verwelkoming en nog 2 fotokes.

Attachments:
                                • 2013-08-3117.13.32.jpg
                                • 2013-08-3117.13.41.jpg

Beste P vrienden,

Eerste poging om tekstje te zetten was mislukt vandaar korte voorstelling 🙁

Ben Bart van 76 uit Perk Steenokkerzeel.
                                  Heb een tuinonderhoud/aanleg bedrijf Bart De Tuinman.
                                  Wagen gekocht bij de autohandel van mijn nicht
                                  Porsche microbe heb ik al veel te lang.
                                  Heb ooit een paper geschreven over porsche boxster, toen bij Porsche langs geweest en nodige info en hulp gekregen van Frits Marmelstein. Deze man was echt top en behandelde mij alsof ik een klant was die een volgende Porsche kwam kopen.

Heb de wagen van augustus maar ik rij er enkel mee tijdens weekend als ik eens niet werk.
                                  Nu staat de wagen in de hangaar als het morgen niet regent zal ik ze nog eens uithalen. 😆

Alvast bedankt voor de verwelkoming en nog 2 fotokes.

Attachments:
                                  • 2013-08-3117.13.32.jpg
                                  • 2013-08-3117.13.41.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.