BOXSTER 986

Home Forum Stel jezelf even voor ! BOXSTER 986

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Wim

Bedankt Zuff, vond ik ook, ondanks het feit dat puristen dat niet appreciëren trek ik me daar niet veel van aan.
      Ik vond het ook mooier en je ziet duidelijker het verschil tussen de voor- en de achterkant zo 😉

Zo zou ik het ook doen, als je bepaalde kosten hebt gemaakt om je Porsche e te verbeteren of noodzakelijk onderhoud uit te voeren, ben je beter af om zelf te blijven doorrijden?

Het is de eerste maal dat ik foto’s zie van je Boxster ; de 996 voorbumper vind ik veel mooier dan de oorspronkelijke

Het komt stoerder over 😉 😉

Veel plezier ermee

Wim

Ik heb m net v de site gehaald…. Ga m nog even bijhouden nu m in orde staat….

Hier het topic van de vorige eigenaar die dezelfde vraag stelde over dezelfde auto!

Welkom Pieter.
              Is het mogelijk om jezelf en je wagenpark ietsje ruimer voor te stellen?

Mbt de potentiele aankoop: ik zou nooit een 986 kopen met een 996 voorfront. Er is keuze genoeg op de markt uit onverbasterde exemplaren. Maar indien deze aanpassing juist een argument pro aankoop is voor jou, laat u dan vooral niet beïnvloeden door anderen.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.